ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

همه رقبا خطرناک هستند

2020 هم قرعه راحتی داشتیم

ورزش‌مدبا: سه شنبه شب و در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 هلند به مصاف رومانی خواهد رفت. لاله‌های نارنجی در آخرین بازی مرحله گروهی....

ورزش‌مدبا: سه شنبه شب و در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 هلند به مصاف رومانی خواهد رفت. لاله‌های نارنجی در آخرین بازی مرحله گروهی و در یک نبرد مهیج و تماشایی با نتیجه 2-3 مغلوب اتریش شدند و به عنوان تیم سوم به دور بعد رسیدند. آنها احتمالا در میان تیم‌های سوم صعود کرده از سایرین خوش اقبالتر هستند زیرا به مصافی صدرنشینی می‌روند که فقط 4 امتیاز اندوخته است.

در هرحال رونالد کومان که از قرعه یک‌هشتم ناراضی بنظر نمی‌رسید در نشست خبری پیش از بازی گفت:

« هفته‌ای طولانی و طاقت‌فرسا بود، می‌توانست کوتاه‌تر هم باشد. با این حال، فرصت کافی برای تحلیل بازی داشتیم. شاید به نظر می‌رسید که انرژی کمی داشتیم و به اندازه کافی تهاجمی نبودیم، اما این موضوع تا حدی به دلیل حریف هم بود. ما با یکدیگر بسیار صریح و صادق بودیم و واکنش مثبتی در تمرینات نشان دادیم. ناامیدی از شکست قبلی را پشت سر گذاشته‌ایم و همه مصمم هستیم که اوضاع را بهتر کنیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم فردا چه عملکردی خواهیم داشت.»

سرمربی هلندی‌ها به مسیر آسان پیش روی تیمش واکنش نشان داد:

«فکر می‌کنم در یورو 2020 هم چنین بحث‌هایی در مورد قرعه‌کشی وجود داشت و سپس مقابل جمهوری چک حذف شدیم. بنابراین بهتر است در مورد این موضوع صحبت نکنیم. حریف مناسب هم می‌تواند به معنای حذف باشد. شاید اینطور باشد، اما در کل این موضوع به ما مربوط نیست. ما باید روی پیشرفت خود تمرکز کنیم.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *