ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::11 تیر, 1403

اوضاع تحت کنترل است

گولسیانی با خانواده باز می‌گردد!

ورزش‌مدیا: درخشش گئورگی گولسیانی سبب احساسی دو گانه در هواداران پرسپولیس شده است. آنها از یکسو از آمادگی کامل مدافع آرام و بی‌حاشیه گرجستانی خوشحالند....

ورزش‌مدیا: درخشش گئورگی گولسیانی سبب احساسی دو گانه در هواداران پرسپولیس شده است. آنها از یکسو از آمادگی کامل مدافع آرام و بی‌حاشیه گرجستانی خوشحالند و از سوی دیگر نگران تمام شدن قراردادش هستند. بدون تردید نمایش دلپذیر گئورگی بر مشتریانش افزوده، قیمتش را در بازار بالاتر برده و کار توافق را دشوارتر خواهد کرد. همین است که از بامداد پنجشنبه نوک پیکان هجمه‌ها متوجه رضا درویش و اهمال وی در خصوص تمدید قرارداد با بازیکن گرجی شده و آقای مدیرعامل را ناگزیر به واکنش کرده است.

درویش اما با خونسردی می‌گوید اوضاع تحت کنترل است، او با گولسیانی در ارتباط است و مشکلی برای توافق وجود ندارد:

«از اول هم قرار بود پس از بازی‌ها در تیم باشد. قبلا هم به او گفته بودم که ان‌شالله موفقیت‌هایت که تمام شد تهران می‌بینمت و او گفت با خانواده به تهران می‌آیم.»

درویش همچنین به درآمد باشگاه از محل حضور گولسیانی در یورو اشاره کرده و گفته:

«بله، درآمدهایی هست که سال‌ها گیرمان آمد ولی فقط اسمش به نام ما شد و نتوانستیم موانع را برطرف کنیم. نامه‌های بسیاری دادیم ولی هنوز عملیاتی نشد ولی خب همین که می‌درخشد، دنیا متوجه می‌شود که پرسپولیس بازیکن تراز اول اروپا را دارد و این یک نقطه مثبتی است. بازیکنان دیگری هم داریم که اگر مجالی بود درخشش ایشان را دنیا خواهند دید.»

البته که معلوم نیست آنچه درویش می‌گوید تا چه اندازه مقرون به واقعیت بوده و تا چه اندازه برای آرام کردن هواداران است، هرچه هست با تداوم نمایش‌های دلچسب گولسیانی کار توافق پیچیده‌تر خواهد شد و این اتفاق چندان عجیب نیست. بااین‌همه نباید فراموش کرد که گرجستانی دوست داشتنی، پا به سن گذاشته و با یک یا دو بازی نباید بی‌جهت آب به آسیاب دلال‌ها ریخت و کار تمدید قرارداد را از این که هست دشوارتر کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *