ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::11 تیر, 1403

نسخه آلمانی برای بیماری انگلیسی

کین و بلینگام را نیمکت‌نشین کنید

ورزش‌مدیا: دیتر هامان بازیکن اسبق تیم ملی آلمان، بایرن مونیخ و لیورپول با انتقاد از شیوه بازی تیم ملی انگلستان و همچنین نمایش‌های کم رمق....

ورزش‌مدیا: دیتر هامان بازیکن اسبق تیم ملی آلمان، بایرن مونیخ و لیورپول با انتقاد از شیوه بازی تیم ملی انگلستان و همچنین نمایش‌های کم رمق هری کین و جود بلینگام گفت:

«از بین زوج فیل فودن و جود بلینگام، فقط یکی باید بازی کند و من فودن را انتخاب می‌کنم. بلینگام را نیمکت نشین می‌کنم، فودن را در مرکز قرار می دهم و کول پالمر و آنتونی گوردون را در کناره‌ها می‌گذارم. بلینگام در شش ماه اول حضورش در رئال مادرید عالی بود اما از کریسمس افت کرد و در مرحله یک‌چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا اثری از او ندیدیم. به همین دلیل از عملکرد او در یورو تعجب نمی‌کنم. او بدون شک بازیکن خوبی است اما باید بازی سال گذشته خود را تکرار کند. بسیاری از مردم درباره توپ طلا صحبت می‌کنند اما در حال حاضر او را به عنوان یک بازیکن ستاره نمی‌بینم.

در مورد هری کین، فکر می کنم او در بایرن مونیخ هم همینطور بازی کرد. کین فصل گذشته ۳۶ گل در بوندسلیگا به ثمر رساند اما زمانی که تیم به او نیاز داشت گل نمی زد. اگر ۱۰۰ میلیون یورو به شما دستمزد داده شود، گاهی اوقات باید خودتان فرصت گلزنی ایجاد کنید. ساوت‌گیت باید به این فکر کند که با هری کین چه کند. اولی واتکینز یک مهاجم زیرک است که الان روی نیمکت قرار دارد. بازی کین نسبت به قبل خیلی افت کرده و سرمربی انگلیس باید این را ببیند…»

تیم ملی انگلستان در مرحله یک‌هشتم نهایی با اسلوونی روبرو خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *