ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

حذف مدافع عنوان قهرمانی NBA

کام‌بک شگفت انگیز گرگ‌ها

ورزش‌مدیا: در ادامه مرحله پلی‌آف رقابت‌های اتحادیه ملی بسکتبال ایالات متحده NBA بامداد دوشنبه ۳۱ اردیبهشت، تیم دنور ناگتس مدافع عنوان قهرمانی در خانه با....

ورزش‌مدیا: در ادامه مرحله پلی‌آف رقابت‌های اتحادیه ملی بسکتبال ایالات متحده NBA  بامداد دوشنبه ۳۱ اردیبهشت، تیم دنور ناگتس مدافع عنوان قهرمانی در خانه با نتیجه ۹۰ بر ۹۸ مغلوب مینه سوتا شد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی باز ماند. این نتیجه در حالی بدست آمد که دنور در پایان کوارتر دوم بازی با اختلاف 20 امتیاز به رختکن رفته بود.

امتیاز آوزترین مرد این نبرد هیجان انگیز و فوق‌العاده حساس، جمال موری، گارد جماییکایی/ کانادایی دنور بود. او به تنهایی 35 امتیاز ب گرفت اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. ضمن آنکه همبازی سرشناس او، نیکولا یوکیچ، با ۳۴ امتیاز و ۱۹ ریباند، دبل دبل کرد.

در تیم مینه سوتا اما عنوان امتیاز آورترین بازیکن به  جیدن مک دانیلز، مهاجم آمریکایی رسید. او در جریان این پیروزی بزرگ 23 امتیاز کسب کرد.

به این ترتیب مینه‌سوتا  طی هفت بازی با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید. این تیم در نیمه‌نهایی به مصاف دالاس خواهد رفت که پیش از این با نتیجه ۴-۲ اوکلاهاما را شکست داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *