ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

سخنان سامره کذب است

چند بازیکن استقلال را هایجک کردیم

ورزش‌مدیا: ابعاد کری خوانی و کل‌کل کردن حالا به سطح مدیرعامل باشگاه‌های بفروش گذاشته شده و سرپرستان اسبق کشیده شده است. در تازه‌ترین نمونه هوشنگ....

ورزش‌مدیا: ابعاد کری خوانی و کل‌کل کردن حالا به سطح مدیرعامل باشگاه‌های بفروش گذاشته شده و سرپرستان اسبق کشیده شده است. در تازه‌ترین نمونه هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور در واکنش به سخنان اخیر علی سامره گفته:

«واقعا برای ایشان متاسف هستم که با رفتار بی‌اخلاقی و اظهارات کذب، دنبال خودنمایی است.به‌قول معروف آنچه عیان است چه حاجت به بیان است! پرونده شکایت ارسلان مطهری از استقلال در کمیته تعیین وضعیت مفتوح بوده و این بازیکن به دلیل فسخ یکطرفه باشگاه استقلال پیگیر حق و حقوق خود و محرومیت چهار ماهه این باشگاه است. متاسفانه برخی‌ها برای خودنمایی و عقده‌گشایی شخصی، اظهاراتی خلاف واقع را مطرح می‌کنند که ما آن را ناشی از اطلاعات ناقص این افراد می‌دانیم.

ابتدای فصل همه دیدند ما یکی از بازیکنان مدنظر استقلال که در آستانه عقد قرارداد با این باشگاه پیش رفته بود را منصرف کرده و به خدمت گرفتیم. چند بازیکن دیگر را از استقلال هایجک کرده و در نیم فصل نیز علی‌رغم درخواست مکرر مدیرعامل وقت و سرمربی، رضایت‌نامه آنان را صادر نکردیم.»

روز گذشته علی سامره در یک مصاحبه جنجالی مدعی شد که تراکتور در پنجره زمستانی به کمک استقلال آمده و با جذب ارسلان مطهری، لیست این تیم را برای جذب اورونوف خالی کرده بود اما در نهایت نکونام به این انتقال رضایت نداد.

3 پاسخ

  1. پرسپولیس کنار نشسته و اینها دارند همدیگه رو تیکه پاره می کنند ، ورمزیار و سامره و ووریا حمله می کنند به سمیعی بعد خانی حمله می کنه به سمیعی سپس سمیعی و خانی آبروی خودشون و استقلال و نکونام رو به کلی می برند ، از پرداخت چند ده میلیون به خبرنگار ها به عنوان روز خبرنگار سپس استفاده از اموال باشگاه و خرید ماشین از حساب باشگاه و حملات فیزیکی و پرتاب بشقاب و ….و در نهایت طبق گفته ی خانی حال دگرگون سمیعی در اثر برخی فعل و انفعالات …، قطعا در ادامه کار به جاهای باریک تر و افشاگری های بیشتر و تکاندهنده تر هم خواهد رسید ، پای نصیرزاده هم به وسط کشیده شده و به زودی سپاهان و پیکان و گل گوهر و….به شیرین کاری های آقایون اضافه خواهند شد ، اگه درویش دوباره گند نزنه و سوتی نده اینها ترتیب هم رو خواهند داد .

    1. صد قهرمانی لیگ یک یک قهرمانی لیگ برتر نشود و بهمین ترتیب صدقهرمانی لیگ داخلی یک قهرمانی بین المللی نشود

  2. بابا چرا نمی گذارید مشکلات باشگاه رو شود تا در فصل جدید گریبان تیم و نگیرد در باشگاهی که کاسه بشقاب بهم پرت می کنند یا دست یکی می کنند مدیر عمل و بیرون می کنند با پول باشگاه خودرو می خرند وقراردادهای جعلی و…..نتیجه اش نابودی تیم خواهد بود این گند کاریها را کی باید جمع کند بگذارید طرفداران همچی را بدانند وقتمان نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *