ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

تیلور به المپیک نرسید

پایان جادوگر آمریکایی

ورزش‌مدیا: دیوید تیلور، نابغه 74 کیلوگرمی کشتی آزاد جهان از حضور در المپیک پاریس باز ماند. تیلور که در فینال مرحله نهایی انتخابی تیم ملی....

ورزش‌مدیا: دیوید تیلور، نابغه 74 کیلوگرمی کشتی آزاد جهان از حضور در المپیک پاریس باز ماند. تیلور که در فینال مرحله نهایی انتخابی تیم ملی ایالات متحده (موسوم به فینال X ) به میدان رفته بود، با قبول دو شکست پیاپی 4-1 و 3-1 مقابل هموطن نورسیده‌اش آرون بروکس، دوبنده تیم ملی را از دست داد تا بزرگترین شگفتی جهان کشتی پیش از شروع بازی‌های المپیک اتفاق بیافتد.

تیلور درحالی المپیک را از دست داد که حضور حسن یزدانی نیز با اما و اگر فراوان همراه شده است. حسن به دلیل آسیب دیدگی و جراحی سنگین کتف مدت‌ها از تشک دور بوده و بعد از سپری کردن دوران نقاهت در هیچ آزمون جدی و قابل اعتنایی شرکت نکرده است.

هرچند جانشین تیلور چالاک و پر توان نشان داده و هیچ بعید نیست برای حسن و سایر مدعیان به رقیبی سرسخت و آزار دهنده تبدیل شود، اما بهرحال کشتی المپیک با غیبت تیلور یکی از جذابیت‌های بصری بالقوه‌اش را از دست خواهد داد.

بعد از حذف عبدالرشید سعدالله‌اف روس از سوی کمیته بین المللی المپیک، ناکامی دیوید تیلور از صعود به المپیک، دومین شوک بزرگ به دنیای کشتی بشمار می‌آید. مردانی که در چند سال اخیر سبب رونق، حساسیت و جذابیت دو چندان رقابت‌های جهانی و المپیک شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *