ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

رویای بچه‌گانه از دست رفت

پاداش خواب زمستانی

ورزش‌مدیا:صربستان 3 ایران 1. چنانکه انتظار می‌رفت بار کج به مقصد نرسید. از همان اولین دیدار معلوم شد که تیم دو هفته پیش تشکیل شده....

ورزش‌مدیا:صربستان 3 ایران 1.  چنانکه انتظار می‌رفت بار کج به مقصد نرسید. از همان اولین دیدار معلوم شد که تیم دو هفته پیش تشکیل شده والیبال ایران، یارای مقابله با قدرت‌های تجهیز شده و باانگیزه دنیا را ندارد. رسیدن به المپیک از مسیر پر سنگلاخ برنامه‌ریزی، مرارت، استمرار، اتحاد و انگیزه می‌گذرد. درست همان مولفه‌هایی که نه در فدراسیون بلاتکلیف، نه در تیم بدون سرمربی و نه در ستاره‌های بی‌انگیزه و باند باز تیم ملی هرگز مشاهده نمی‌شد.

والیبال اگر قرار است به جاده خیر و صلاح باز گردد به یک دگردیسی عمیق و همه جانبه نیازمند است. روابط بازیکنان با تیم ملی و میزان دخالت ستاره‌ها در امورات تیم به باز تعریفی جدی و عمیق محتاج است. فدراسیون برای اجرایی کردن این قبیل اولویت‌ها، علاوه بر تدبیر و کارآمدی،  قاطعیت و اقتدار می‌خواهد و تا هر کسی در جایگاه خودش بایستد و صرفا به انجام وظیفه ذاتی مشغول باشد.

هر ساعتی که این تحول نادیده گرفته شود و هر شبانروزی که این دگردیسی به تأخیر بیافتد، امید به نجات والیبال دست نیافتنی‌تر خواهد شد و روند افول سرعت بیشتری خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *