ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

سر نخ‌هایی که رها شد

ویلای امیردشت، چهار سال بعد!

ورزش‌مدیا: انگار همین دیروز بود که پس از تعطیلی ۴ ماهه مسابقات ورزشی به علت شیوع کرونا، لیگ برتر با مصاف فولاد و استقلال از....

ورزش‌مدیا: انگار همین دیروز بود که پس از تعطیلی ۴ ماهه مسابقات ورزشی به علت شیوع کرونا، لیگ برتر با مصاف فولاد و استقلال از سر گرفته شد. دیداری که از نظر جدولی شاید حساسیتی نداشت اما حضور دو هم‌تیمی سابق در استقلال یعنی جواد نکونام و فرهاد مجیدی روی نیمکت دو تیم، از اصلی‌ترین دلایل جذابیتش به حساب می‌آمد.

در حالی که بازی با گل روزبه چشمی به سود استقلال دنبال می‌شد، کارت قرمز علی کریمی از سوی سیدعلی، داور مسابقه حسابی فرهاد مجیدی را عصبانی کرد تا مربی جوان آبی‌ها نیز در پایان نیمه نخست از کنار خط اخراج شود.

این پایان اتفاقات نبود و درنیمه دوم پس‌ از اینکه استقلال گل‌مساوی را از فولاد دریافت کرد، عارف غلامی‌نیز با یک حرکت بچگانه از زمین اخراج شد تا استقلال حالا ۹ نفره کار را دنبال کند. گل دوم فولاد توسط نجاریان آب سردی بر پیکره تیم بی جان فرهاد بود و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. اصل ماجرا اما بعد از دیدار با پست اینستاگرامی کدگذاری شده فرهاد مجیدی آغاز شد.

پستی که فرهاد با هشتگ کنایه آمیز فوتبال پاک به انتشار گذاشت و به شکل غیرمستقیم پای خیلی از افراد را به یک پرونده جنجالی جدید در فوتبال ایران باز کرد. در آن مطلب آمده بود: « فوتبال پاک. ویلای امیر دشت…! کار در شهرداری به کمک آقای فامیل…! عضو رایگان مدرسه فوتبال…!معرف ویزای اسپانیا…! شام و ناهار در رستوران تهرانسر…! تک و تنها هستم اما هرگز مقابل بی عدالتی سکوت نمی کنم. مردم خیلی زود متوجه حقیقت خواهند شد.»

هرچند در مجموع همه از روابط نه چندان خوب فرهاد مجیدی و جواد نکونام خبر داشتند اما این پست اینستاگرامی فرهاد بعد از شکست در اهواز، این موضوع را علنی کرد. با این همه، هیچ‌کدام از این سرنخ‌های عجیب هیچ‌وقت پیگیری نشد تا این پرونده هم در بایگانی سیاه و شلوغ فوتبال ایران خاک بخورد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *