ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

راه پر سنگلاخ والیبال

واقعا منتظر صعود هستید؟

ورزش‌مدیا: در آخرین بازی از روز نخست لیگ ملت‌های والیبال، کوبا با نتیجه 3-1 میزبان قدرتمند رقابت‌ها برزیل را شکست داد. پیروزی بزرگ و غیر....

ورزش‌مدیا: در آخرین بازی از روز نخست لیگ ملت‌های والیبال، کوبا با نتیجه 3-1 میزبان قدرتمند رقابت‌ها برزیل را شکست داد. پیروزی بزرگ و غیر منتظره کوبایی‌ها نه تنها  شوکی عمیق به برزیل و رزنده تازه بازگشته وارد کرد، بلکه امیدواری‌های اندک ایران برای رسیدن به المپیک را تا حدود زیاذی کاهش داد.

در واقع کوبا نیز مثل ایران بدنبال ارتقاء رنکینگ و رسیدن به بازی‌های المپیک است و این برد آنها را در موقعیت بسیار مناسب‌تری قرار می‌دهد. البته که نتیجه برخی دیگر از بازی‌های روز نخست هم به نفع ایران رقم خورده است.

نکته قابل تأمل اما بخت واقعی تیم ملی ایران برای رسیدن به المپیک است. آیا واقعا با این رنکینگ نه چندان مناسب و با توجه به انتخاب سرمربی در چند هفته اخیر و از دست رفتن فرصت آماده سازی، آقایان در انتظار صعود به پاریس 2024 هستند؟ آیا رسیدن احتمالی ما به المپیک، دهن کجی به  برنامه‌ریزی، کاربلدی، تدبیر و کفایت نخواهد بود؟ چطور از بذری که اساسا کاشته نشده انتظار برآمدن و  بار و بر دادن داریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *