ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

شکست زود هنگام سلطان

هنوز تمام نشده‌ام!

ورزش‌مدیا: ظاهرا زنگ‌ها برای رافائل نادال بصدا در آمده و تنیسور افسانه‌ای اسپانیایی در 37 سالگی به خط پایان نزدیک شده است. فاتح 14 عنوان....

ورزش‌مدیا: ظاهرا زنگ‌ها برای رافائل نادال بصدا در آمده و تنیسور افسانه‌ای اسپانیایی در 37 سالگی به خط پایان نزدیک شده است. فاتح 14 عنوان قهرمانی در رولان گاروس، این‌بار و برای نخستین بار با قبول شکست در دور نخست این رقابت‌ها در مقابل الکساندر زوروف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت. «سلطان خاک رس» ظاهرا به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در این میدان دلخواه موفق عمل کرده و از عناوین پر تعداد قهرمانی‌اش دفاع کند.

نادال در واکنش به این شکست گفت:

«از بازی لذت می‌برم، شرایط بدنم نسبت به دو ماه قبل بهتر شده است. شاید دو ماه دیگر بگویم کافی است ولی هنوز احساس نمی کنم نتوانم ادامه دهم. امیدوارم برای المپیک به پاریس برگردم. حضور در بازی‌های المپیک پاریس به من انگیزه می‌دهد. نمی‌دانم این آخرین حضور من در رولان گاروس خواهد بود یا نه. اگر چنین باشد، باید بگویم من همه ساین سال‌ها از حضور در رولان گاروس لذت بردم. هواداران عالی بودند، توصیف احساساتم سخت است. دو سال گذشته برای من آسان نبود. سخت است که بگویم آینده برای من چه خواهد بود. احتمال زیادی وجود دارد که به اینجا برنگردم و این آخرین حضور من در رولان گاروس باشد اما نمی توانم با اطمینان صد درصد در این مورد صحبت کنم. هرگز تصور نمی‌‍کردم که بتوانم این همه عناوین قهرمانی را کسب کنم. پس امیدوارم همه شما را دوباره اینجا ببینم.»

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *