ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

در باب نگرانی هواداران سپاهان

همین مورایس را فحش نمی‌دادید؟

ورزش‌مدیا: زمزمه‌های جدایی سرمربی پرتغالی سپاهان پیش‌از پایان لیگ برتر به گوش می‌رسید، اما از سوی مدیران این تیم تکذیب می‌شد. در نهایت ژوزه مورایس....

ورزش‌مدیا: زمزمه‌های جدایی سرمربی پرتغالی سپاهان پیش‌از پایان لیگ برتر به گوش می‌رسید، اما از سوی مدیران این تیم تکذیب می‌شد. در نهایت ژوزه مورایس بعد از کسب اولین جام قهرمانی‌اش در فوتبال ایران، رسما درخواست جدایی خود را به مسوولان سپاهان اعلام کرد. نکته جالب در این میان اما آن است که برخی هواداران سپاهان واکنشی منفی به درخواست جدایی سرمربی خود نشان داده‌اند و از مدیریت خواسته‌اند مورایس را حفظ کنند.

خب البته ما یادمان نمی‌رود همین هواداران در بازی خانگی این تیم مقابل نساجی بعد از شکست مقابل صنعت نفت، از دقیقه اول تا آخر علیه مورایس شعار می‌دادند و حتی نام محرم نویدکیا را صدا می‌زدند. مورایس اما با وجود آن جو منفی در سپاهان ماند، به کارش ادامه داد و با قهرمان کردن سپاهان در جام حذفی بعد از ۱۱ سال، بار دیگر مهر تاییدی بر عجول بودن هواداران سپاهان زد. جالب‌تر این که این هواداران روزی هم علیه محرم نویدکیا شعار می‌دادند و اسطوره محبوبشان را مجبور به جدایی کردند.

اکنون باید از این گروه هواداران سپاهان پرسید که آیا درخواست شفاهی‌شان برای اخراج مورایس را به یاد دارند یا نه؟ آن همه همان درخواستی که با رکیک‌ترین شعارها از سوی جمعیت چند هزار نفری سر داده می‌شد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *