ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

مدافع سرخ ماندگار شد

همه مملکت پرسپولیسی هستند

ورزش‌مدیا: مرتضی پور علی‌گنجی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد. مدافع مرکزی سرخ‌ها در نیمه راه فصل گذشته بدلیل مصدومیت رباط صلیبی در بازی‌های ملی....

ورزش‌مدیا: مرتضی پور علی‌گنجی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد. مدافع مرکزی سرخ‌ها در نیمه راه فصل گذشته بدلیل مصدومیت رباط صلیبی در بازی‌های ملی از لیست پرسپولیس خارج شده بود. پورعلی‌گنجی بعد از ثبت قرارداد جدید گفت:

«صحبت‌هایمان را کرده بودیم و مشکل خاصی نداشتیم. خوشحالیم از اینکه یک سال دیگر در خدمت تیم پرسپولیس هستیم و امیدواریم که امسال در  سلامت کامل، بترکانیم و قهرمان شویم.»

او به شایعه جدایی چند همبازی قدیمی هم واکنش نشان داد:

« من هم به عنوان یک هوادار نگران پرسپولیس هستم و الان هم احساس کردم بتوانم یک گوشه کوچک نگرانی هواداران را کم کنم و آمدم. نمیدانم چه می‌شود.من فقط هم به بچه‌ها و هم آقای درویش گفتم همکاری کنند. یک نکته را بگویم، پرسپولیس در ده سال اخیر لایق‌ترین تیم بوده. شما برای قهرمانی یک انگیزه می‌خواهید و برای تکرار قهرمانی انگیزه کم می‌شود اما در این ده سال ۷ جام در لیگ آوردند. بازیکنان لایق حمایت از سوی مدیریت و هواداران هستند.قهرمان شدن سخت است اما قهرمان ماندن سخت‌تر. امیدوارم همکاری کنند تا تیم خوبی داشته باشیم.

پرسپولیس برای کل ایران شادی آور است.  در این ده سال همه پرسپولیسی هستند، از ۱۳۹۰ الان ۱۲ ساله‌هایی داریم که آینده را شکل می‌دهند.  پرسپولیس در این سال‌ها دو بار به فینال آسیا رفت و الان هم در لیگ نخبگان حضور دارد.مطمئن باشید قطری‌ها، اماراتی‌ها، عربستانی‌ها بازیکنان خوبی جذب خواهند کرد که پرچم خود را بالا ببرند. ما بازیکنان داخلی خوبی داریم و باید حمایت شود.»

مدافع سرخ‌ها درباره استخدام سرمربی اسپانیایی هم گفت:

« من رزومه او را دیدم و امیدوارم با شرایط ایران کنار بیاید. باید بیاید و در کنار هم کار کنیم و مطمئنم با بازیکنان خوب و مربی‌ای که هست، نتایج خوبی بگیریم.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *