ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

چه کسی در تبریز بازیکن می‌خرد؟

نه؛ تراکتور عبرت نمی‌گیرد!

ورزش‌مدیا: تراکتوری که در سال‌های اخیر معروف به خرید بازیکن قبل از انتخاب سرمربی بوده، حالا دارد رکورد جدیدی را به نام خود ثبت می‌کند....

ورزش‌مدیا: تراکتوری که در سال‌های اخیر معروف به خرید بازیکن قبل از انتخاب سرمربی بوده، حالا دارد رکورد جدیدی را به نام خود ثبت می‌کند و در شرایطی که حتی بحث مالکیت این تیم مشخص نیست اقدام به خرید بازیکن می‌کنند!

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر به تراکتور شنیده می‌شد. روز گذشته نیز استوری برادر علیرضا علیزاده هافبک باتجربه گل‌گهر با عکس پیراهن این تیم خبر از پیوستن او به تراکتور داد.

گویا مسوولان تراکتور دوست ندارند ترک عادت کنند و می‌خواهند هرفصل به این رویه غلط ادامه دهند. این تیم فصل گذشته با وجود آنکه پاکو خمس را روی نیمکت خود می‌دید نیز دست به خرید بازیکنانی زد که گویا هیچ کدام در لیست سرمربی اسپانیایی نبودند.

حالا با وجود شایعاتی مبنی بر سرمربیگری دستیار زیدان در این تیم، همچنان بحث مالکیت باشگاه به طور رسمی مشخص نشده و معلوم نیست چه فردی وظیفه مذاکره با بازیکنان مد نظر تراکتور در این مدت را برعهده گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *