ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

شمشیربازی قهرمانی آسیا

نتایج ضعیف زنان ادامه دارد

ورزش‌مدیا: تیم ملی شمشیر بازی اپه زنان ایران در ادامه نتایج ضعیف سال‌های اخیر، در میان 13 تیم حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا دوازدهم شد.....

ورزش‌مدیا: تیم ملی شمشیر بازی اپه زنان ایران در ادامه نتایج ضعیف سال‌های اخیر، در میان 13 تیم حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا دوازدهم شد.

نکته عجیب اینکه تیم اپه زنان ایران کلا دو شرکت کننده داشت؛ ریحانه رضایی طادی، کیمیا رضایی مقدم. به همین سبب برای شرکت در رقابت‌های تیمی شیدا حسینی از تیم ملی فلوره به این جمع اضافه شد تا تیم اپه تکمیل شود.

این تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی با نتیجه 45-27 مغلوب قزافستان شد و در رقابت‌های رده‌بندی (نهم تا سیزدهم) با قبول شکست 45- 31 مقابل هند و 45-39 مقابل عربستان در جایگاه دوازدهم ایستاد.

پیش‌تر کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان، فائزه رفیعی و پریماه برزگر نمایندگان ایران در اسلحه سابر هم با شکست در دور نخست و بدون کسب پیروزی از گردونه رقابت‌های انفرادی حذف شده بودند.

در اسلحه فلوره هم کیمیا معتمدی با پنج باخت و بدون کسب پیروزی، شیدا حسینی با یک برد و پنج باخت حذف شدند. زهرا کارگر اما با یک برد و چهار باخت به مرحله حذفی رسید که در این مرحله با قبول شکست مقابل نماینده قزافزستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *