ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

بچه‌ای که نسخه تیلور را پیچید

من دوپینگ نکرده بودم

ورزش‌مدیا: آرون بروکس همان کشتی‌گیری است که با غلبه بر دیوید تیلور، قهرمان پر افتخار 86 کیلوگرم امریکا و گربه سیاه حسن یزدانی شگفتی‌ساز شده....

ورزش‌مدیا: آرون بروکس همان کشتی‌گیری است که با غلبه بر دیوید تیلور، قهرمان پر افتخار 86 کیلوگرم امریکا و گربه سیاه حسن یزدانی شگفتی‌ساز شده و سرنوشت رقابت‌های المپیک در این وزن را تحت تأثیر قرار داده است.

چندی پیش اما شایعه‌ای درباره احتمال اثبات دوپینگ او در رقابت‌های امیدهای جهان و حذفش از المپیک مطرح شد. البته که از همان آغاز و با توجه به واکنش فدراسیون کشتی امریکا، تیلور و خود بروکس معلوم بود که این داستان پایانی جنجالی و غیر منتظره نخواهد داشت.

حالا و پس از منتفی شدن بحث دوپینگ و قطعی شدن حضور بروکس در بازی‌های المپیک 2024 پاریس این کشتی‌گیر درباره اتهام دوپینگ و حواشی آن گفته:

« دوپینگم منفی بود و متعجبم که چرا این اندازه طول کشید. من فکر می‌کردم برطرف شدن این سوءتفاهم خیلی زود اتفاق می‌افتد. مردم شوکه شده بودند و فکر می‌کردند من استروئید مصرف می‌کنم‌. من هیچ دلخوری‌ای از مردم ندارم، آن‌ها فقط سعی می‌کنند همه چیز را بدانند.»

آرون می‌گوید از دیدن گزارش‌ها متعجب شده، زیرا حتی آدرال هم مصرف نکرده و فقط ویوانس در آزمایش او دیده شده بود:

«ویوانس برای این تجویز شده بود چون در مدرسه با مشکل مواجه می‌شدم‌. هر وقت از من آزمایشی می‌گرفتند، حتی اسم داروهایی که مصرف می‌کنم را روی آن نمی‌نوشتم. اینطور نیست که چیزی را پنهان کرده باشم. نسخه‌ای ارائه نکردم و این دقیقا چیزی بود که پزشکان به آن نیاز داشتند. بنابراین، چون نسخه را ارائه نکردم، این احتمال را دادند که شاید آن را از مکانی غیرقانونی خریداری کرده‌ام. آن را به وکلا و سپس به هر کسی که بود یعنی وادا، آژانس جهانی ضد دوپینگ و آژانس ضد دوپینگ ایالات متحده آمریکا توضیح دادم. من به آن‌ها گفتم با پزشکانی که این دارو را تجویز کرده‌اند صحبت کنید تا مطمئن شوید. سپس همه چیز برطرف شد.»

3 پاسخ

  1. طلای المپیک ارزونیت .
    در ضمن جناب نویسنده ابتدا معنی گربه سیاه رو بدون بعد ازش استفاده کن.نویسنده بیسواد نوبره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *