ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

آنجا کسی فوتبال نمی‌بیند

مرثیه‌ای برای فرنگستان

ورزش‌مدیا: مدت‌هاست که افول سطح برنامه‌های ورزشی تلویزیون به میزان غیر قابل تحملی رسیده است. از کل کل‌های لوس و بی‌مزه جواد خیابانی و خداداد....

ورزش‌مدیا: مدت‌هاست که افول سطح برنامه‌های ورزشی تلویزیون به میزان غیر قابل تحملی رسیده است. از کل کل‌های لوس و بی‌مزه جواد خیابانی و خداداد و قهرهای جدی و فرمایشی مردی که روزگاری غزال تیزپای فوتبال این مملکت بود می‌گذریم. این داستان ملال آور و سخیف هرچه مکتوم‌تر، بهتر.

جدیدترین هنرنمایی حضرات اما در ارسال گزارش‌های انتقادی از مکان برگزاری یورو 2024 مربوط می‌شود. خبرنگاری که ظاهرا برای پوشش حواشی بازی‌ها به آلمان اعزام شده، چنان در سیاه‌نمایی اوضاع فرنگستان و احوالات جماعت اروپا نشین سعی بلیغ داشت که دست کامران نجف زاده و غرقی و فلاح و سایر همکارانشان را از پشت بسته بود. معلوم نیست این عالی‌جناب کم سن و سال بفرموده  داستان‌سرایی می‌کرد یا بطور خودجوش و برای خوشامد روسا بر طبل بیچارگی و درماندگی مردمان فرنگ می‌کوبید و برای فاصله گرفتن اجباریشان از فوتبال مرثیه می‌خواند. خلاصه اینکه مدعی بود فشار اقتصادی چنان امان از غربیان بریده که آن در به درها  چاره‌ای جز نخریدن بلیط و تماشا نکردن فوتبال ندارند. در میان تقریرات او اما چهره بهت زده اشکان دژاگه و  حرکت پاندول‌وار سر خداداد عزیزی تماشایی بود.  شک نکنید کسانی که این گزارش محیرالعقول و اطلاعات دست اول آن را ندیده‌اند بخش بسیار مهمی از واقعیت‌های پشت پرده یورو 2024 را از دست داده‌اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *