ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

سیر قهقرایی اخلاق و ادب

ادبیات سخیف آقای مجری

ورزش‌مدیا: این‌روزها شنیدن ادبیات سخیف از مجریان تلویزیون به امری عادی تبدیل شده و اصلا دور از انتظار نیست. در جدیدترین در افشانی حضرات مجری....

ورزش‌مدیا: این‌روزها شنیدن ادبیات سخیف از مجریان تلویزیون به امری عادی تبدیل شده و اصلا دور از انتظار نیست. در جدیدترین در افشانی حضرات مجری برنامه شب‌های فوتبالی در خصوص واگذاری باشگاه تراکتور و شروط محالی که برای فروش آن گذاشته شده گفت:

« پسری خواست مادرش را بفروشد و او را به بازار برد، همه گفتند مگر کسی می‌تواند مادر خود را بفروشد؟ قیمت بالایی روی مادر خود گذاشت و کسی نتوانست آن را بخرد. داستان واگذاری تراکتور هم همین است. سه هزار میلیارد و 15 روز فرصت، کدام نهاد یا ارگانی می‌تواند این باشگاه را بخرد؟»

البته که این مثال را مهدی توتونچی اختراع نکرده و در ادبیات عامیانه موجود است، اما این‌همه مجوز بکار بردن آن در رسانه فراگیر تلویزیون نیست.

نکته نگران کننده اینست که سیر قهقرایی تلویزیون و مجریان آن با شدت تمام ادامه دارد و همه مرزهای اخلاقی و ادبی در حال شکسته شدن است.

یک پاسخ

  1. والله ما هرچه شنیده بودیم این بود که فرزندناخلفی پدرش رابه بازاربرد تا اورابفروشد وقیمتی رویش گذاشت که کسی نتوانست اورابخرد .چقدرانسان بایدحقیرباشدکه بخواهدتشبیه قبیحی بیاورد که ازآن زاده شدوتمام هستی اوبعدازخداوند مادراست. پس تاهستم و هست دارمش دوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *