ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

قرعه ترسناک مانشافت

فینال اول در یک‌چهارم نهایی!

ورزش‌مدیا: رقابت‌های مرحله یک‌هشنم نهایی لیگ ملتها با صعود انگلیس و اسپانیا ادامه یافت. شاگردان ساوت گیت در نبردی دشوار و در تنها مصافی که....

ورزش‌مدیا: رقابت‌های مرحله یک‌هشنم نهایی لیگ ملتها با صعود انگلیس و اسپانیا ادامه یافت. شاگردان ساوت گیت در نبردی دشوار و در تنها مصافی که تا کنون به وقت‌های اضافه کشیده شده اسلواکی را شکست دادند و ماتادورها با برپایی جشنواره گل، 1-4 گرجستان شایسته سانیول را بدرقه کردند.

به این ترتیب تا کنون تکلیف دو بازی مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شده و طبق جدول انگلیس به مصاف سوییس می‌روذ و در فینالی زود رس آلمان با اسپانیا بازی خواهد کرد.

نبرد ژرمن‌ها و لاروخا، فارغ از پیشینه درخشان دو تیم، تقابل دو تا از بهترین مجموعه‌های حاضر در یورو 2024 است. شاگردان ناگلزمن اگر چه در همه بازی‌ها نمایشی یکسان نداشته و بروز برخی نوسان‌ها سبب بوجود آمدن تردیدهایی درباره شایستگی‌شان شده، اما در نبرد با دانمارک، فوتبال به مراتب چشم‌نوازتر و پویاتری ارائه کرده و تا حدود زیادی امیدواری‌ها را درباره سرنوشت نهایی‌شان افزایش دادند. ژرمن‌ها بویژه در خط دفاع کم اشتباه ظاهر شدند و موقعیت‌های نه چندان اندک دانمارک را خنثی کردند.

در سمت مقابل اسپانیای دلافونته با 4 برد پیاپی به یک‌چهارم نهایی رسید. آنها قاتلان باانگیزه پرتغال را نقره داغ کرده و به خانه عودت دادند. غلبه بر ایتالیا و کرواسی، رزومه هر تیمی را پر بارتر خواهد کرد، بااین‌حال دلافونته و شاگردانش بهتر از هرکسی می‌دانند که این دو غول از اسب افتاده فوتبال اروپا جز سایه‌ای از روزهای خوش گذشته نبودند. خوابیدن در باد این پیروزی‌های پیاپی بزرگترین نگرانی اسپانیا در آستانه نبرد با میزبان خواهد بود. آنها اگر اسیر غرور نشوند شب بسیار دشواری را برای مانشافت و هواداران متعصبش رقم خواهند زد.

پی‌نوشت: آلمان‌ها معمولا به داشتن اقبال بلند و برخورداری از قرعه مناسب مشهورند. حالا اما آنها در سرزمین مادری، با سخت‌ترین قرعه ممکن روبرو هستند. مانشافت برای فتح جام باید تقریبا همه مدعیان درجه اول قهرمانی را مغلوب کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *