ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

اولین نبرد بزرگ یورو 2024

غول‌ها وارد می‌شوند

ورزش‌مدیا: تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا برای پنجمین یوروی متوالی با یکدیگر روبرو خواهند شد. یک نبرد همیشه حساس که آخرین بار با برتری....

ورزش‌مدیا: تیم‌های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا برای پنجمین یوروی متوالی با یکدیگر روبرو خواهند شد. یک نبرد همیشه حساس که آخرین بار با برتری لاجوردی‌پوشان تمام شده و آنها را از نیمه نهایی به فینال و فتح آخرین یورو هدایت کرده است.

هر دو تیم در بازی نخست صاحب برتری شده‌اند. البته که عیار پیروزی درخشان 0-3 اسپانیا در مصاف با کرواسی به مراتب از برد حداقلی ایتالیا در مقابل آلبانی با نتیجه 1-2 بالاتر است. با توجه به این احوالات اوضاع دو تیم خوب است و حتی یک مساوی هم به احتمال فراوان سبب صعود هر دو تیم خواهد شد.  مسلم است که نبرد پنجشنبه، میدانی برای به آب و آتش زدن و رو کردن همه توانایی‌های دو تیم نیست. دو تیم به عنوان مدعیان همیشگی فتح جام ترجیح میدهند توانشان را برای بازی‌های حساس‌تر و تعیین کننده‌تر حذفی حفظ کنند. همه این‌ها اما به هیچ وجه از قدر و منزلت نبرد پیش رو نخواهد کاست. نام اسپانیا و ایتالیا کافیست تا هر هوادار فوتبالی در مقابل گیرنده‌های تلویزیونی میخکوب شود و بدنبال تماشای نود دقیقه جذاب و دیدنی باشد.

هیچ بعید نیست که سرنوشت این نبرد بزرگ را ستاره‌های جوان و نوخاسته دو تیم مشخص کنند. جدال لامین یامال و نیکو ویلیامز، دو وینگر مستعد لاروخا با مدافعان جوان آتزوری مثل ریکاردو کالافیوری و الساندرو باستونی از جذابیت‌های انکار نشدنی بازی دو غول فوتبال اروپا و جهان خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *