ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

امباپه و رونالدو را دست کم نگیرید

شبه فینال فراموش شده

ورزش‌مدیا: جمعه شب و در ادامه رقابتهای یورو 2024 مرحله یک‌چهارم نهایی با دو رقابت بسیار حساس آغاز خواهد شد. ابتدا آلمان و اسپانیا مقابل....

ورزش‌مدیا: جمعه شب و در ادامه رقابتهای یورو 2024 مرحله یک‌چهارم نهایی با دو رقابت بسیار حساس آغاز خواهد شد. ابتدا آلمان و اسپانیا مقابل هم قرار می‌گیرند و سپس فرانسه و پرتغال با یکدیگر بازی خواهند کرد. به اندازه کافی در باب نبرد نخست سخن گفته شده و همه نگاه‌ها به تقابل میزبان و اسپانیاست. این نگرش یک‌سویه اما تا حدود زیادی تقابل فوق‌العاده حساس یاران امباپه و رفقای رونالدو را در حاشیه قرار داده است.

البته که ایراد شاید از خود خروس‌ها باشد. نمایش‌های نه چندان دلچسب آنها نه تنها تحلیل‌گران و کارشناسان که حتی ابر رایانه‌ها را مجاب کرد که بخت اول قهرمانی را در میان سایر قدرت‌های حاضر در جام جستجو کنند. همین است که آرام آرام غول‌های دیگر به صدر گمانه‌زنی‌ها رسیده و دشان و امباپه و سایر دوستان را به محاق فراموشی فرستادند.

قصه رونالدو و پرتغال هم کمابیش به همین غم‌انگیزیست. نه ابر ستاره تمام نشدنی و محبوب درخششی داشته و نه تیم پر مهره مارتینز در اندازه‌های یک مدعی تراز اول بازی کرده. باهمه این حرف‌ها اما هرگز نمی‌توان این دو تیم را نادیده گرفت. آنها تا وقتی به خانه باز نگشته‌اند برای هر حریفی خطرناک خواهند بود. هم پرتغال و هم فرانسه آنقدر بازیکنان کارآمد، خلاق و معجزه‌گر دارند که در لحظه کار را در بیاورند و نتیجه نبردی به حساسیت مصاف جمعه شب را به چشم بر هم زدنی تغییر دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *