ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

در تراکتور چه خبر است؟

شایعه پراکنی توأم با شیطنت!

ورزش‌مدیا: معلوم نیست در باشگاه تراکتور تبریز چه خبر است و دوستان با خودشان چند، چند هستند. در حالی که شنبه بعد از ظهر هوشگ....

ورزش‌مدیا: معلوم نیست در باشگاه تراکتور تبریز چه خبر است و دوستان با خودشان چند، چند هستند. در حالی که شنبه بعد از ظهر هوشگ نصیرزاده مدیرعامل ( و البته در حال حاضر بیشتر سخنگو و وزیر تبلیغات) باشگاه تراکتور صراحتا گفته بود:

«[ گستاوو] در دیدار با گل گهر زمانی که روی نیمکت نشسته بود، رفتار غیرحرفه‌ای داشت و ناظر مسابقه خواستار اخراج این بازیکن شد که با وساطت مسئولان تیم از این کار ممانعت شد. همچنین گوستاوو در دیدار با مس پس از تعویض نسبت به یکی از اعضای کادرفنی بی‌حرمتی کرده و رفتار غیرحرفه‌ای داشت. چنین رفتارهایی از سوی گوستاوو بعید بود.»

باشگاه تبریزی چند ساعت بعد و در فضای مجازی با انتشار متنی شایعه وقوع درگیری لفظی را «شایعه پراکنی توأم با شیطنت» دانسته و نوشته:

«موضوع اختلاف و درگیری لفظی بین مربی تیم با برخی از بازیکنان، شایعه پراکنی توام با شیطنت عده ای است که به دنبال حاشیه سازی برای تراکتور هستند. باشگاه تراکتور این موضوع را تکذیب می‌کند و تمامی بازیکنان در خدمت تیم هستند.»

البته که در این روزها هماهنگ شدن با مدیرعامل دائم‌المصاحبه تراکتور کار آسانی نیست. بااین‌همه حالا که تیم مالکیتی، مدیریتی باشگاه در حال پرزنت کردن خود برای سایر کلانشهرهاست، بهتر است این قبیل تأیید و تکذیب‌ها با دقت و تأمل بیشتری اتفاق بیافتد تا خدای نکرده هوا خواهان جدید در اقصی نقاط مملکت و چه بسا دنیا در باب لیاقت و شایستگی دوستان خیال بد نکنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *