ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

یادی از آخرین حضور سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی

شاید تلخ‌ترین قاب سیاوش!

ورزش مدیا- سپاهان بعد از ۵ سال به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده است. این بار اما خبری از سرخابی‌های پایتخت نیست که مثل سال‌های قبل....

ورزش مدیا- سپاهان بعد از ۵ سال به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده است. این بار اما خبری از سرخابی‌های پایتخت نیست که مثل سال‌های قبل موی دماغ طلایی پوشان شوند و از این نظر مسیر برای قهرمانی سپاهان هموار به نظر می‌رسد. به همین مناسبت بد نیست یادی کنیم از آخرین حضور سپاهانی‌ها در نیمه‌نهایی که به خرداد ماه سال ۹۸ برمی‌گردد؛ روزی که طبق معمول شاهد یک سپاهان – پرسپولیس جنجالی در نقش جهان بودیم و اتفاقات عجیبی رخ داد.

البته که جنجال اصلی این بازی از ورزشگاه آزادی و بازی برگشت دو تیم در لیگ شروع شد. جایی که درگیری هواداران روی سکوها به داخل زمین کشیده شد و منجر به مصاحبه های عجیب و غریب از سوی بازیکنان دو تیم بعد از سوت پایان شد‌. در این میان یکی از عجیب ترین اظهارنظرها را سیاوش یزدانی انجام داد؛ بازیکنی که آن روزها جوان‌تر و ناپخته‌تر بود. او علنا هواداران تیم رقیب را تهدید کرد قید حمایت از پرسپولیس در بازی حذفی را بزنند و برای حفظ جان‌شان هم که شده به اصفهان سفر نکنند!

یک ماه بعد از آن دیدار بود که دو تیم در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. دقایقی از بازی نگذشته بود که جنجال‌های قابل پیش‌بینی با درگیری سیاوش یزدانی و شجاع خلیل‌زاده شروع شد.

گویا بازیکنان دو تیم به ویژه  سیاوش فراموش کرده بودند که این بازی به طور زنده پخش می‌شود، عموم مردم مشغول تماشای آن هستند و نیازی نیست آنقدر واضح تنها برای یک خطای ساده به بازیکن حریف فحاشی کرد. هرچه بود این بازی جنجالی به وقت های اضافه کشید و سرانجام سرنوشت‌ساز ترین لحظه در آخرین ثانیه‌ها فرا رسید. جایی که همه منتظر سوت پایان داور و ضربات پنالتی بودند، اما ضربه نه چندان محکم احمد نورالهی از پشت محوطه جریمه با برخورد به پای سیاوش یزدانی تغیر مسیر داد و به شکل عجیبی وارد دروازه نیازمند شد.

با توجه به فضای قبل از مسابقه، شاید اگر جای سیاوش بودیم دوست داشتیم زمین دهان باز کند و ما را ببلعد. آخر عاقبت آن همه کری خوانی بعضا زشت منجر به ثبت یک نیمچه گل بخودی برای یزدانی شد تا پرسپولیس همانند لیگ، در جام حذفی هم سپاهان را جا بگذارد و فصل برای زردها بدون قهرمانی تمام شود. شبی که سیاوش یزدانی نه تنها عامل باخت تیمش شد بلکه خودش را به عنوان یک بازیکن بی اخلاق معرفی کرد و این آغازی بر جنجال های ریز و درشت او در ادامه فوتبالش بود.

البته که اگر از حق نگذریم سیاوش امسال حواشی نسبتا کمتری داشته و تا حدودی توانسته به دوران اوج خودش قبل از اعزام به خدمت سربازی برگردد و حالا با تجربه خیلی بیشتری نسبت به پنج سال قبل، آماده مصاف با گل گهر می‌شود.

2 پاسخ

  1. شعور خیلی ربطی به تجربه نداره..مگه کدوم بازیکن اروپایی، آمریکایی، آرژانتینی، ژاپنی، چینی عربیه و….دوران ناپختگی ورزشیشون همراه بوده با بیشعوری و تعصب و نفرت احمقانه ؟؟ هیچکدوم..توی ایران هم حتی همینه….این آدم تعصب و نفرت کورکورانه داره قبلا آشکارا نشون میداده الان شرایطش پیش بیاد بازم همونه با جملات متفاوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *