ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

کارت قرمزهای نیمه‌نهایی

سپاهان و عادت عجیبی که ترک نمی‌کند!

ورزش‌مدیا: شاگردان ژوزه مورایس با برتری در یک بازی جنجالی مقابل گل‌گهر، طلسم یازده ساله ناکامی در راهیابی به فینال جام حذفی را شکستند. این....

ورزش‌مدیا: شاگردان ژوزه مورایس با برتری در یک بازی جنجالی مقابل گل‌گهر، طلسم یازده ساله ناکامی در راهیابی به فینال جام حذفی را شکستند. این اتفاق در حالی برای سپاهان رخ داد که یک رکورد منفی جالب توجه برای آنها به ثبت رسید. این تیم در ده سال اخیر پنج بار به نیمه‌نهایی جام حذفی رسیده و در هر پنج بازی اخراجی داده است.

سپاهانی‌ها نخستین بار سال ۱۳۹۲ در شرایطی با برتری مقابل استقلال به فینال رسیدند که محمدرضا خلعتبری در ابتدای نیمه دوم از زمین اخراج شده بود.

دوسال بعد از آن بازی یعنی جام حذفی ۱۳۹۴ سپاهان در نیمه‌نهایی مقابل ذوب آهن شکست خورد و این بار نوبت میلاد سرلک بود که از زمین اخراج شود.

یک سال بعد از آن بازی، بار دیگر طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رسیدند و این بار هم با اخراج شجاع خلیل‌زاده، این تیم مقابل نفت تهران شکست خورد و به فینال نرسید.

در نیمه‌نهایی سال ۱۳۹۷ نیز شاگردان قلعه‌نویی با اخراج ایرانپوریان و کی‌روش استنلی، ۹ نفره بازی را به پرسپولیس باختند.

سرانجام در جام حذفی امسال هم قرعه به نام میلاد زکی‌پور افتاد تا با دریافت کارت قرمز مقابل گل‌گهر، سریال اخراجی‌های سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی را تکمیل کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *