ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

ماجراهای عجیب جواد آقایی‌پور

سعید صادقی دوم؟

ورزش‌مدیا: لیگ نازای ایران سال‌هاست که در تولید و تربیت استعدادهای جدید کم‌کاری می‌کند. از همین‌رو هم بازیکنانی که ناگهان کارشان گل می‌کند و کمی....

ورزش‌مدیا: لیگ نازای ایران سال‌هاست که در تولید و تربیت استعدادهای جدید کم‌کاری می‌کند. از همین‌رو هم بازیکنانی که ناگهان کارشان گل می‌کند و کمی به چشم می‌آیند، بازار را دست می‌گیرند و آن‌قدر سروصدا حول‌وحوششان به وجود می‌آید که مخاطب دچار سرگیجه و ملال می‌شود. آخرین مثال از این دست جواد آقایی‌پور است؛ مهاجم ۲۴ ساله شمالی که فصل گذشته در استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشت و ۹گل به ثمر رساند. نمایش‌های خوب آقایی‌پور از مهم‌ترین عوامل ماندگاری استقلال خوزستان در لیگ برتر بود و به نظر هم می‌رسید که با شروع فصل نقل‌وانتقالات، پیشنهادهای زیادی برای جذب او مطرح شود، اما فضایی که در این چند روز ساخته شده به معنای واقعی کلمه غیرقابل تحمل بوده است.

رسانه‌ها و نیز اطرافیان آقایی‌پور در این مدت او را به همه تیم‌های ممکن لینک کردند و شاید فقط بارسلونا و منچسترسیتی از قلم افتاد! در نهایت در شرایطی که رسانه‌های روسی از حضور این تیم در اورنبورگ خبر دادند و به نظر می‌رسید ماجرا تمام شده است، خبر رسید او دوباره با استقلال تهران به توافق رسیده و برای فصل آینده پیراهن آبی‌پوشان پایتخت را به تن خواهد کرد. باز هم اما این پایان کار نبود و گفته شد پیشنهادهای داخلی دیگری هم برای آقایی‌پور رسیده؛ یک داستان کشدار خسته‌کننده!

نمی‌دانیم، شاید الان که شما این مطلب را می‌خوانید بالاخره تکلیف این بازیکن روشن شده و او با پیراهن تیم جدیدش عکس یادگاری انداخته باشد، اما روندی که این مدت برای آقایی‌پور طی شد بسیار شبیه به برخی بازیکنان دیگر این سالیان است که ناگهان چهره شدند، در جلد بمب نقل‌وانتقالات فرو رفتند و در نهایت عملکردشان توقعات را برآورده نکرد. تا دل‌تان بخواهد مثال فراوان است؛ از سعید صادقی تا امین قاسمی‌نژاد و سال‌های قبل از آن هم امثال احمد آل‌نعمه و صابر میرقربانی. حقیقت آن است که وقتی هیاهو زیاد می‌شود، هم انتظارات از بازیکن بالا می‌رود و هم خود او در فضایی موهوم قرار می‌گیرد که نسبتی با توانایی‌هایش ندارد و در نتیجه زمین می‌خورد. امیدواریم این تجربه تلخ برای آقایی‌پور تکرار نشود؛ حالا به هر تیمی که رفت.

یک پاسخ

  1. فقط متأسفم برا ورزش و جو دلالیسم فاسدی که حاکمه به این فوتبال وفقط جیب یه عده دلال عوضی و بی شخصیت پرمیشه ویه عده جوون که حروم میشن و یه عده هم که باتعصب و باغیرت شون توی تیمای مدعی میمونن و میشن دلخوشیه یه عده هوادار که بادیدن تموم زشتی های اینروزای فوتبال بازم دلشون خوشه که هنوزم میشه به بازیکن متعصب دلخوش باشیم مث سیدحسین که اینروزا شده سیبل واسه نامردیا و خالی شدن عقده یه عده وابسته به ناکجاها که سرنوشتش رو کنن مث ووریا و عارف و ،،،،،افسوس 🥹🥹🥹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *