ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

کریس یک اسطوره واقعیست

رونالدو تنها ستاره پرتغال نیست

ورزش‌مدیا: کیلیان امباپه، کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه نبرد یک چهارم نهایی مقابل پرتغال به پرسشهای خبرنگاران پاسخ داد. امباپه که در این....

ورزش‌مدیا: کیلیان امباپه، کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه نبرد یک چهارم نهایی مقابل پرتغال به پرسشهای خبرنگاران پاسخ داد. امباپه که در این رقابت‌ها درخشش قابل ذکری نداشته و جز یک‌بار آنهم از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه رقبا نشده درباب جوانب مختلف نبرد جمعه شب سخن گفت:

رونالدو و امباپه:

«فرصت رسیدن به رویای بازی برای رئال مادرید را دارم، امیدوارم تاریخ خودم را در این باشگاه رقم بزنم. داستان کریستیانو رونالدو فرق دارد و منحصر به فرد است. امیدوارم بتوانم مانند او کاری منحصر به فرد انجام دهم و تاریخ‌سازی کنم. رونالدو را تحسین می‌کنم، ما با هم در ارتباط هستیم. او هر روز خودش را به چالش می‌کشید و تا نهایت توانش تلاش می‌کرد. این همان چیزی است که رونالدو را به یک الگوی واقعی تبدیل می‌کند، نه فقط برای بازیکنان جوان، بلکه برای همه. رونالدو اسطوره واقعی است و من امیدوارم از تعهد و حرفه‌ای‌گری او درس بگیرم تا مسیر خودم را پیدا کنم و داستان خودم را در فوتبال بنویسم. ما باید کریستیانو رونالدو را بابت آن‌چه که بود و هست، تحسین کنیم.»

تجربه بازی با ماسک:

«قبلا نظرم را گفته‌ام (ترسناک بودن)، اما به هر حال یک شانس محسوب می‌شود. بدون ماسک نمی‌توانستم بازی کنم. بنابراین ممنونم ماسک!»

تقابل فرانسه و پرتغال:

« جام ملت‌های اروپا رقابت سختی است. فقط تیم‌های قدرتمند در آن حضور دارند و سرنوشت بازی به جزئیات بستگی دارد. پرتغال هم تلاش زیادی کرده است. ما اینجا هستیم تا به نیمه‌نهایی برسیم. وضعیتمان در تمرینات بهتر شده است و آماده‌ی بازی هستیم. وقتی مقابل تیمی مثل پرتغال بازی می‌کنید، سخت است که فقط روی یک بازیکن تمرکز کنید. رونالدو تنها بازیکن مهم پرتغال نیست، بازیکنانی مثل لیائو، فرناندز و سیلوا هم خطرناک هستند، هم‌تیمی‌های من در پاریس‌سن‌ژرمن هم همین‌طور.»

امباپه در مقابل پپه:

«بازی کردن مقابل بازیکنان بزرگ هیچ‌وقت آسان نیست، او اسطوره‌ی رئال، پورتو و تیم ملی پرتغال است. افتخار بزرگیست که مقابل چنین بازیکنی بازی می‌کنم. او ۴۱ ساله است. به خاطر تمام دستاوردهاش احترام زیادی برای او قائل هستم. این چیزی نیست که به همه داده شود. »

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه:

« ساده است، ما باید رای بدهیم. نباید اجازه دهیم این افراد[راست‌های افراطی] قدرت را در دست بگیرند. مسئله حیاتیست. اگر رای ندهیم، وضعیت کشور فاجعه خواهد بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *