ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

کری رئالی‌ها در اشتوتگارت

خوسلو شوخی می‌کند

ورزش‌مدیا: جمعه شب تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا ، حساس‌ترین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی را برگزار خواهند کرد. این نبرد جذاب باعث گل کل....

ورزش‌مدیا: جمعه شب تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا ، حساس‌ترین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی را برگزار خواهند کرد. این نبرد جذاب باعث گل کل و کری خوانی ستاره‌های دو تیم با یکدیگر شده است. از جمله خوسلو، مهاجم (حالا دیگر سابق رئال مادرید) در نشست خبری این بازی، شکست آلمان را برابر با بازنشستگی کروس (هم‌بازیش در رئال) دانست و گفت:

«بله، امیدواریم این آخرین بازی تونی باشد. این بازی یک چهارم نهایی مقابل یک تیم بسیار بزرگ است. ما امیدواریم که تونی در روز جمعه بازنشسته شود. او دوست من است و ما خیلی با هم صحبت کرده‌ایم. تونی همیشه به من توصیه‌های خوبی کرده است. او برای آلمان و برای رئال مادرید یک مهره اساسی بوده و ما باید در روز جمعه بسیار مراقب او باشیم.»

او همچنین درباره رویارویی با رودیگر (مدافع رئال مادرید و بازیکن تیم ملی آلمان) هم گفت:

«دیروز با او چند کلمه کوتاه صحبت کردم. فکر نمی‌کنم او از رویارویی با ما خوشحال باشد. رودیگر یک مدافع میانی بسیار تعیین کننده است و در موفقیت‌های فصل قبل رئال نقش مهمی داشت. این یک نبرد بسیار سخت در زمین خواهد بود.»

تونی کروس اما سخنان مطایبه آمیز خوسلو را بی‌پاسخ نگذاشت و در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

«فکر می‌کنم بیشتر از فوتبال دلتنگ شما خبرنگاران شوم. امیدوارم این آخرین بازی من نباشد.او [خوسلو] این را گفت چون می‌خواهد برنده شود. طبیعی است که که خوسلو می‌خواهد اسپانیا به نیمه‌نهایی برود، اما فکر می‌کنم آلمان شانس زیادی برای جلوگیری از صعود اسپانیا به دور بعد دارد. این یک مسابقه هیجان‌انگیز خواهد بود. در هر صورت حرف خوسلو جالب و بیشتر شوخی بود.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *