ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

لغزش مشابه، جلوی سپاهان

خاطره تلخ‌ترین روز پرسپولیس زنده شد

ورزش مدیا: میثم تیموری مدافع تیم مس رفسنجان در اولین دقایق فینال جام حذفی با پاس اشتباه خود یک گل را تقدیم به شهریار مغانلو....

ورزش مدیا: میثم تیموری مدافع تیم مس رفسنجان در اولین دقایق فینال جام حذفی با پاس اشتباه خود یک گل را تقدیم به شهریار مغانلو و سپاهان کرد تا کار تیمش در ادامه بازی سخت شود.

جالب آنکه این گل شباهت زیادی به گل اول سپاهان به پرسپولیس در فینال جام حذفی سال ۱۳۹۲  داشت. فینالی که در همین ورزشگاه آزادی برگزار شد و در نهایت سپاهان با برتری در ضربات پنالتی‌مقابل پرسپولیس قهرمان جام شد.

در آن دیدار در شرایطی که بازی با گل کریم ‌انصاری‌فرد به سود پرسپولیس در جریان بود، پاس رو به عقب ضعیف ماهینی برای نیلسون به جواهیر سوکای فرصت طلب رسید تا مهاجم آلبانیایی طلایی پوشان از زاویه‌ای تقریبا بسته گل‌ مساوی را به ثمر برساند. در بازی سپاهان و مس نیز اشتباه تیموری در صاحب توپ کردن لک، به نوعی یادآور آن خاطره تلخ برای هواداران پرسپولیس بود. آن مسابقه در نهایت به تساوی دو بر دو انجامید و با پیروزی سپاهان در ضربات پنالتی و خداحافظی غریبانه مهدی مهدوی‌کیا به یکی از تلخ‌ترین روزهای تاریخ پرسپولیس تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *