ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

مجال اندک سه شیرها

ثابت کن بهترین هستی!

ورزش‌مدیا: یکشنبه شب و با انجام دو بازی، مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 ادامه خواهد یافت. در یکی از این بازیها انگلیس به مصاف اسلواکی....

ورزش‌مدیا: یکشنبه شب و با انجام دو بازی، مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 ادامه خواهد یافت. در یکی از این بازیها انگلیس به مصاف اسلواکی خواهد رفت. شاگردان ساوت گیت که با توجه به واقعیت‌های جدول مسابقات در برخی پیش‌بینی‌ها به عنوان بخت نخست کسب عنوان قهرمانی معرفی شده‌اند، تا اینجای رقابت‌ها نمایش‌های متقاعد کننده‌ای ارائه نکرده و هوادارانشان را نگران و حتی تا حدودی مأیوس کرده‌اند.

تماشاگران، رسانه‌ها و تحلیل‌گران سخت‌گیر انگلیسی بر این باورند که تاکتیک ساوتگیت اشتباه است و تکیه افراطی بر ستاره‌های ناآماده‌ای مانند بلینگام و هری کین تیم را دچار دردسر خواهد کرد. در هرحال روز به روز فشار بر این تیم و مردان نامدارش بیشتر شده و این موضوع کار را برای سه شیرها دشوارتر می‌کند.

در سمت مقابل اما اسلواکی از جمله صعود کننده‌ایست که چیزی برای از دست دادن ندارند. درست همین عدم فشار و استرس آنها را به جوخه‌ای بالقوه خطرناک تبدیل کرده است. شاگردان کالزونا با 4 امتیاز از گروه عجیب E  به یک‌هشتم نهایی رسیده‌اند. آنها با غلبه بر بلژیک نشان دادند که قابلیت غافلگیر کردن رقبای قدرتمندتر را دارند. انگلیس اگر در مصاف با اسلواکی هشیار نباشد به سختی جریمه خواهد شد و تیم ساوت گیت به سیاهه بلند بالای انگلیس‌هایی اضافه می‌شود که در ادوار مختلف و با وجود در اختیار داشتن ستاره‌های پر تعداد به هیچ جامی نرسیده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *