ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

واکنش قاسمپور به حذف رقیب آمریکایی

تو یک جنتلمن واقعی هستی!

ورزش‌مدیا: رقابت‌های کشتی انتخابی المپیک در ایالات متحده با حوادث غیر منتظره‌ای همراه بود. علاوه بر حذف غیر منتظره و باور نکردنی دیوید تیلور، جردن....

ورزش‌مدیا: رقابت‌های کشتی انتخابی المپیک در ایالات متحده با حوادث غیر منتظره‌ای همراه بود. علاوه بر حذف غیر منتظره و باور نکردنی دیوید تیلور، جردن باروز و جیدن کاکس هم از حضور در المپیک پاریس باز ماندند. مردانی خاطره‌ساز که سال‌ها در صحنه‌های جهانی درخشیده و باعث رونق رقابت‌های کشتی شده بودند.

مصاف کامران قاسمپور و جیدن کاکس از جذابیت‌های مسابقات کشتی در سالیان اخیر بود. حالا قهرمان ایرانی به حذف رقیب آمریکایی واکنش نشان داده و با به اشتراک گذاشتن متنی در شبکه مجازی به تمجید از او پرداخته است. کامران خطاب به کاکس نوشته:

« ما لحظات خوب و بدی را در کنار یکدیگر تجربه کردیم. برای من کشتی گرفتن با تو باعث افتخار بود. تو یک جنتلمن واقعی هستی. نمی‌دانستم اینقدر خوبی تا اینکه در اسلو و بلگراد با تو دیدار کردم. یکی از بهترین کشتی‌گیرانی هستی که با او رقابت کرده‌ام. به خاطر هر کاری که برای کشتی کردی از تو ممنونم. اطمینان دارم هر جا که باشی تاثیرگذار خواهی بود. خداحافظ جیدن؛ رقیب سخت و قدرتمند و انسان بزرگ و فروتن.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *