ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

جدال کامنتی هواداران با سوژه نکونام

تفرقه به رنگ آبی

ورزش‌مدیا: از ساعتی پس از پایان مسابقات لیگ بیست‌وسوم، جواد نکونام در سکوتی مطلق فرو رفته و تکلیف او نامشخص باقی مانده است. از آن....

ورزش‌مدیا: از ساعتی پس از پایان مسابقات لیگ بیست‌وسوم، جواد نکونام در سکوتی مطلق فرو رفته و تکلیف او نامشخص باقی مانده است. از آن طرف از هولدینگ خلیج‌فارس هم به عنوان مالک جدید باشگاه هیچ صدای روشنی به گوش نمی‌رسد تا ساعت به ساعت اخبار ضد و نقیض پیرامون سرنوشت نیمکت استقلال مخابره شود. یک بار می‌گویند نکونام رسما رفتنی شده و یک بار دیگر خبر از قطعی شدن حضور او می‌دهند.

این فضا و طولانی شدن بلاتکلیفی نیمکت استقلال، رفته رفته باعث تفرقه و دو دستگی هواداران هم شده است؛ طوری که بعضی از آنها از نکونام حمایت می‌کنند و برخی دیگر خواهان انتخاب یک سرمربی بزرگ خارجی هستند. کار به جایی کشیده که شاهد اردوکشی مجازی هواداران این دو طرز تفکر هستیم و هزاران کامنت به سود یا زیان نکونام در صفحات هولدینگ به انتشار رسیده است.

بالاخره دیر یا زود تکلیف نکو روشن می‌شود، اما نتیجه تلخ طولانی شدن این داستان، همین تفرقه و دودستگی بود. فردا چه جواد بماند و چه نماند، این دو گروه هوادار رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و تقابل آنها می‌تواند یک حاشیه گزنده برای آبی‌ها در طول فصل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *