ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

داستان یک تناقض در سپاهان

تعریف از پرسپولیس، جرم هست یا نه؟

ورزش‌مدیا: در شرایطی که بخش زیادی از برنامه این هفته فوتبال برتر به کلی‌گویی در مورد پرونده فساد اختصاص یافت و چیز خاصی هم روشن....

ورزش‌مدیا: در شرایطی که بخش زیادی از برنامه این هفته فوتبال برتر به کلی‌گویی در مورد پرونده فساد اختصاص یافت و چیز خاصی هم روشن نشد، در بخشی از برنامه محمدحسین میثاقی با مدیرعامل سپاهان به گفت‌وگو پرداخت.

در قسمت انتهایی این مصاحبه از مهدی آذربایجانی سوال شد به کدام فوتبالیست علاقه دارد که او هم بین بازیکنان داخلی به مهدی ترابی اشاره کرد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که اولا قرارداد ترابی با پرسپولیس پایان یافته و چنین ابراز تمایلی می‌تواند شائبه نقل‌وانتقالاتی داشته باشد‌(حداقل درخواست مالی ترابی از سرخ‌پوشان را بالاتر ببرد) و ثانیا خود سپاهان به اندازه کافی ستاره دارد و واقعا عجیب بود که مدیرعامل باشگاه با نادیده گرفتن تمامی آنها سراغ یک بازیکن از تیم رقیب رفت! در هر صورت مطابق انتظار این اظهارنظر آقای مدیر بازتاب خوبی نداشت و او به سرعت ناچار شد با انتشار یک عکس تیمی از سپاهان، به دلجویی از بازیکنان خودی بپردازد.

در این میان برخی هم یاد سرکار خانم راضیه جانباز افتادند؛ بازیکن پیشین تیم هندبال سپاهان که به جرم اعلام علاقه به پرسپولیس فشار بسیار زیادی را تحمل کرد و شایعه اخراجش هم منتشر شد. به هر حال گویا مدیران باشگاه در این مورد معافیت دارند…!

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *