ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

تشک کشتی یا رینگ بوکس

ورزش‌مدیا: درگیری شدید محمدرضا مختاری کشتی‌گیر 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران با یوکسل سارجیجک ترک در جریان «جام وهبی امره» ترکیه بازتاب بسیاری....

ورزش‌مدیا: درگیری شدید محمدرضا مختاری کشتی‌گیر 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران با یوکسل سارجیجک ترک در جریان «جام وهبی امره» ترکیه بازتاب بسیاری داشته و به احتمال فراوان به محرومیت سنگین دو ورزشکار منجر می‌شود.

مختاری که ظاهرا از خشونت حریف عصبی شده بود، با مشت به صورت او کوبید. البته که این حرکت غیر ورزشی آن‌هم در مقابل ورزشکار کشور میزبان معمولا با واکنش شدید و قابل انتظار طرف مقابل همراه خواهد شد. ترک‌ها اما در تلافی آن مشت، سنگ تمام گذاشتند و نه تنها همه اعضای کادر فنی که حتی رییس فدراسیونشان هم وارد معرکه شدند. اتفاقی عاری از جوانمردی و مهمان‌نوازی که البته گلایه علیرضا دبیر از همتای ترکیه‌ای و اعتراضش به فدراسیون بین‌المللی کشتی را در پی داشته است.

دبیر اما قبل از این اقدامات می‌بایست به ورزشکار خودی آموزش دهد که این قبیل ماجراجویی‌ها و زدن مشت به صورت حریف، به فرار دور تشک، حذف از تیم ملی، محرومیت طولانی مدت و از همه مهم‌تر خدشه‌دار کردن سنت پهلوانانه کشتی‌گیران ایرانی نمی‌ارزیده است.

0 پاسخ

  1. چرا فقط اشتباه ورزشکار خودمون رو بزرگ میکنید از ترکیه یادبگیریدتمام قد پشت کشتی گیرشون درآمدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *