ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

ملوان باز هم باخت

تداوم طلسم 13 ساله

ورزش‌مدیا: تراکتور 3 ملوان 1. تیتیها با بازگشتی به موقع در یادگار خالی از تماشاگر، سومین باخت متوالی را به ملوان تحمیل کردند. ملوان که....

ورزش‌مدیا: تراکتور 3 ملوان 1. تیتیها با بازگشتی به موقع در یادگار خالی از تماشاگر، سومین باخت متوالی را به ملوان تحمیل کردند.

ملوان که هفته‌هاست خوب نتیجه نمی‌گیرد در همان دقایق نخست با گلزنی سلیمانی از میزبان پیش افتاد و نیمه نخست را با برتری به رختکن رفت. نیمه دوم اما داستانی یکسره متفاوت داشت. امیر ابراهیم زاده که در استراحت بین دو نیمه وارد زمین شده بود، در دقیقه 49 دروازه ملوانان را باز کرد تا به تعویض طلایی مطهری تبدیل شود. گل دقیقه 53 سجاد آشوری آب سردی بر پیکر تیم شمالی بود. در دقیقه 73 ابراهیم زاده یکبار دیگر تا آستانه فتح دروازه مهمان پیش رفت اما مهار ناقص توپ بوسیله گلر ملوان توپ را در دو قدمی دروازه تقدیم حسین زاده کرد تا او با ضربه‌ای آرام تیر خلاص را شلیک کند.

تراکتور لیگ را در رتبه چهارم تمام خواهد کرد و امیدوار است با قهرمانی احتمالی سپاهان در جام حذفی به لیگ قهرمانان 2 آسیا راه پیدا کند.

ملوان اما اگرچه کماکان در رتبه پنجم باقی ماند، اما در هفته آخر ممکن است در صورت ناکامی چند پله در جدول رده بندی نزول کند.

با این شکست طلسم ناکامی‌های 13 ساله ملوان در تقابل با تیم تبریزی پا بر جا باقی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *