ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

«دشمن» می‌خواهیم چه کار؟

به نام مادر

ورزش‌مدیا: اگر از فحش و فحش‌کاری و توهین و تهمت به ستوه آمده‌اید، اگر از بازی بزرگترین تیم‌های این مملکت که صفر موقعیت جدی و....

ورزش‌مدیا: اگر از فحش و فحش‌کاری و توهین و تهمت به ستوه آمده‌اید، اگر از بازی بزرگترین تیم‌های این مملکت که صفر موقعیت جدی و هزار جور حاشیه زشت و زننده داشت مکدر هستید، اگر تماشای سیل کامنت‌های متعفن و تفرقه‌آمیز از همه طرف حال‌تان را به هم زده، بد نیست بدانید دیروز در اسپانیا روز مادر بوده و به همین دلیل بازیکنان تیم ختافه پیش از بازی با اتلتیک بیلبائو دست در دست مادران یا بعضا شریک زندگی‌شان وارد زمین شده‌اند؛ یک ابتکار ساده و حال خوب‌کن که مقام مادر را ستایش می‌کند و روزی فراموش‌نشدنی برای آنها می‌سازد. شاید این قاب نشان‌مان بدهد «ناموس» فقط برای فحش دادن نیست!

این همان حس بزرگ سرخوشی و احترام است؛ چیزی که اصلا فوتبال برای آن ساخته شده، اما سال‌هاست در ایران گمش گرده‌ایم. ما لذتبخش‌ترین ابزار دنیا را تبدیل به وسیله‌ای برای تولید نفرت و جنگ اعصاب کرده‌ایم؛ نه برندگان‌مان راضی و خشنودند، نه بازندگان‌مان نجیب و سر به زیر. ملتی که صبح تا شب به هر بهانه‌ای چنگ به صورت خودش می‌کشد، دشمن می‌خواهد چه کار؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *