ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::11 تیر, 1403

وعده درمانی در کاتالاونیا

بلوف جدید آقای رییس

ورزش‌مدیا: در حالیکه نگاه فوتبال‌دوستان به یورو 2024 و البته کوپا آمریکا معطوف شده،تحرکات باشگاه‌های اروپایی برای نقل و انتقالات ادامه دارد. در این میان....

ورزش‌مدیا: در حالیکه نگاه فوتبال‌دوستان به یورو 2024 و البته کوپا آمریکا معطوف شده،تحرکات باشگاه‌های اروپایی برای نقل و انتقالات ادامه دارد. در این میان احوالات باشگاه‌های ناموفق فصل گذشته تا حدودی متفاوت است. امثال بارسا، بایرن مونیخ، یووه، میلان، منچستر یونایتد، چلسی و … با اضطرار و فوریت بیشتری برای ترمیم تیم روبرو هستند.

اوضاع مالی نابسامان باشگاه کاتالان اما سبب پیچیدگی‌های نقل و انتقالاتی به مراتب بیشتری شده و آنها را نسبت به سایرین در تنگناهای مخوف‌تری قرار داده است. همین چند روز پیش شیوه یک بجای یک مطرح شد. به عبارت دیگر بارسلونا برای هر خرید جدید ناگزیر به تأمین مالی بوسیله فروش مهره‌هایش خواهد بود تا تراز مالی تا حدودی حفظ شود.

در چنین شرایط بغرنجی و در حالیکه هیچ چشم‌انداز مثبتی در باشگاه دیده نمی‌شود، خوان لاپورتا کماکان به وعده دادن مشغول است. او که در یکی دو سال اخیر حسابی مقهور رقیب مادریدی شده و عملا در مصاف با فلورنتینو پرز حرفی برای گفتن نداشته، متوسل به وعده سر خرمن شده و می‌گوید در تلاش است تا در تابستان 2025 خولین آلوارز را از منچستر سیتی به خدمت بگیرد. کاری بسیار دشوار و مأموریتی نزدیک به غیر ممکن که به بلوفی برای تلطیف فضا شباهت دارد. همه می‌دانند که بعید است سران متمول سیتی در صورت تداوم درخشش آلوارز او را به همین سادگی‌ها در اختیار لاپورتا قرار دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *