ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

از قدرت اتریش باخبریم

به فکر انتقام نیستیم

ورزش‌مدیا:تیم ملی فوتبال ترکیه در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 با اتریش آماده و جذاب رالف رانگنیک روبرو خواهد شد. اتریش....

ورزش‌مدیا:تیم ملی فوتبال ترکیه در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 با اتریش آماده و جذاب رالف رانگنیک روبرو خواهد شد. اتریش در ماه مارس گذشته و در نبردی دوستانه ترک‌ها را با نتیجه خرد کننده 1-6 شکست داده است. اتفاقی که بدون تردید مصاف سه شنبه شب را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

حالا اما وینچنزو مونتلا سرمربی ترکیه به بازیکنانش هشدار می‌دهد که بفکر انتقام نباشند:

«نباید اجازه دهیم که احساسات بر ما غلبه کند. نمی‌توانیم به انتقام شکست ۶-۱ در بازی دوستانه در ماه مارس فکر کنیم. می‌دانیم که اتریش چه کاری می‌تواند انجام دهد، اما این را هم می‌دانیم که خودمان چه توانایی‌هایی داریم.

مرد ایتالیایی درباره هواداران تیم ملی هم گفت:

«انتظار دارم هواداران زیادی با پرچم‌های قرمز و سفید روی سکوهای ورزشگاه حضور داشته باشند. هواداران ما تا الان خیلی خوب از ما حمایت کرده اند. این برای ما یک مزیت خواهد بود.»

مونتلا همچنین به عملکرد شاگردانش اشاره کرد و  درباره آردا گولر به اظهار نظر پرداخت:

«ما پنج گل به ثمر رسانده‌ایم و پنج گلزن متفاوت داریم. ما با پنالتی، از روی یک توپ مرده یا با گل به خودی گلزنی نکرده‌ایم. ما از نظر کنترل توپ کار بزرگی انجام می‌دهیم، اما باید این را به گل‌های بیشتری تبدیل کنیم. آرامش تیم بسیار مهم است.

آردا بازیکن بسیار با استعدادی است. برخی جنبه‌ها وجود دارد که باید در آن‌ها پیشرفت کند اما غیرممکن است که به او اجازه بازی ندهید. وقتی او در زمین حضور دارد تفاوت را احساس می‌کنید. هیچ بازیکنی مثل او وجود ندارد. او بازیکن جوانی است و باید در برخی زمینه‌ها پیشرفت کند و این کار را انجام خواهد داد.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *