ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

هیجان در کوپا آمریکا

برزیل وارد می‌شود

ورزش‌مدیا: چند روزیست که رقابت‌های کوپا امریکا آغاز شده اما تحت تأثیر برگزاری یورو 2024 در حاشیه قرار دارد. آرژانتین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی....

ورزش‌مدیا: چند روزیست که رقابت‌های کوپا امریکا آغاز شده اما تحت تأثیر برگزاری یورو 2024 در حاشیه قرار دارد. آرژانتین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی کارش را با پیروزی 0-2 مقابل کانادا آغاز کرد. برزیل اما بامداد سه شنبه مقابل کاستاریکا قرار خواهد گرفت.

سلسائو بعد از آرژانتین و اروگوئه، سومین تیم پر افتخار کوپا بشمار می‌رود. آنها در ایالات متحده به دنبال دهمین عنوان قهرمانی هستند. اندریک، ستاره 17 ساله برزیلی‌ها بزرگترین و تازه‌ترین سوپرایز آنها در کوپا آمریکاست. پسرکی که به تازگی مجوز بازی در رئال مادرید را بدست آورده و انتظار می‌رود به یکی از ستاره‌های تابناک عالم فوتبال تبدیل شود.

برزیل دوریوال جونیور برای انتقام از آرژانتین و کسب عنوان قهرمانی به آمریکا آمده و در بازی‌های گروهی علاوه بر کاستاریکا با کلمبیا و پاراگوئه روبرو خواهد شد. پر افتخارترین تیم تاریخ جام‌های جهانی جز در فینال با آرژانتین بازی نخواهد کرد اما این احتمال وجود دارد که پیش از بازی پایانی با سدهای محکمی مانند اروگوئه و یا ایالات متحده روبرو شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *