ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

شگفتی در کار نبود

برد آسان آمریکا و اروگوئه

ورزش‌مدیا: بامداد دوشنبه چهارم تیرماه، کوپا امریکا با رقابت‌های گروه C پیگیری شد. در این بازی‌ها ابتدا ایالات متحده، میزبان جام با نتیجه 0-2 مقابل....

ورزش‌مدیا: بامداد دوشنبه چهارم تیرماه، کوپا امریکا با رقابت‌های گروه C پیگیری شد. در این بازی‌ها ابتدا ایالات متحده، میزبان جام با نتیجه 0-2 مقابل بولیوی صاحب برتری شد. پولیشیچ در دقیقه 3 و بالوگان در دقیقه 44 گل‌های آمریکا را به ثمر رساندند تا در همان نیمه نخست نسخه رقیب پیچیده شود.

در دیگر دیدار این گروه اما تیم مدعی اروگوئه با نتیجه 1-3 پاناما را شکست داد. شاگردان مارچلو بیلسا با اینکه شروع خوبی داشتند و در دقیقه 16 بوسیله آرائوخو گلزنی کردند، برای به ثمر رساندن گل‌های دوم و سوم تا دقایق پایانی منتظر ماندند. ابتدا داروین نونیز در دقیقه 85 گل دوم اروگوئه را زد و سپس ماتیاس وینا در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده تیر خلاص را در شقیقه پاناما شلیک کرد. این اما پایان کار نبود و رقیب شکست خورده در دقیقه 5+90 و بوسیله میشل موریلو یکی از گل‌های خورده را تلافی کرد و زخم شکست را تا حدودی التیام بخشید.

به این ترتیب و با توجه به نتایج بدست آمده اروگوئه با 3 امتیاز و به لطف گل زده بیشتر صدرنشین شد و آمریکا در رتبه دوم قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *