ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

بسیار بلند پرواز هستیم

باید 9 گل می‌زدیم

ورزش‌مدیا: لوییس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا بعد از پیروزی بالنسبه آسان مقابل گرجستان در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ....

ورزش‌مدیا: لوییس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا بعد از پیروزی بالنسبه آسان مقابل گرجستان در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد:

«ما بسیار خوشحالیم، زیرا می‌دانیم به دست آوردن این نتیجه چقدر سخت بود. مشخص شد که همه تیم‌ها برای رسیدن به این هدف با چالش‌های زیادی روبرو می‌شوند. بازی می‌توانست هشت یا نه به یک باشد. می‌دانستیم که آن‌ها در ضدحمله خطرناک هستند، اما نتوانستند توپ را وارد دروازه کنند. آن‌ها بازیکنی دارند که بازی را به خوبی می‌خوانند و می‌دانند چه زمانی باید بدوند یا وارد دفاع شوند. بازیکنان اسپانیا خونسردی خود را از دست ندادند؛ می‌خواهم تاکید کنم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم…می‌خواهم روی این موضوع مانور بدهم. حریف ما در ضدحملات بسیار خطرناک بود. گل اولی که دریافت کردیم روی ما اثر گذاشت اما در ادامه مسلط شدیم. باید در شرایط مشابه اجازه تکرار چنین حرکاتی را سلب کنیم.»

سرمربی اسپانیا در واکنش به نبرد با آلمان هم گفت:

« ما می‌دانیم که بازی‌های باقی‌مانده، [ که امیدواریم سه بازی باشند]، بسیار سخت خواهند بود. قدرت یک تیم خوب زمانی معلوم می‌شود که مجبور باشد با جریان مخالف شنا کند و ما این کار را انجام دادیم. ما به مسیر خود ادامه می‌دهیم. بسیار بلندپرواز هستیم و می‌خواهیم به کسب پیروزی در مراحل بعدی ادامه داده و بازی بعدی را ببریم. اسپانیا بهترین تیم و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. بازی در مرحله بعد و مقابل آلمان هیجان‌انگیز خواهد بود. کسی حضور در یک‌چهارم را به ما هدیه نداده . با رویکرد استراحت، لذت و تقویت نقاط قوت‌مان به دیدار آلمان خواهیم رفت. بازیکنان ما ارزش خودشان را ثابت کرده‌اند، حالا کافیست بهترین نمایش خودمان را در بازی با آلمان ارائه کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *