ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

حرف‌های یک فوتبالیست غمگین

باید هم از ما عصبانی باشی!

ورزش‌مدیا: سخنان کیلیان امباپه، ستاره و کاپیتان تیم ملی فرانسه در باب تحقیر فوتبال آمریکای جنوبی باعث واکنش بازیکنان، مربیان و اهالی فوتبال این قاره....

ورزش‌مدیا: سخنان کیلیان امباپه، ستاره و کاپیتان تیم ملی فرانسه در باب تحقیر فوتبال آمریکای جنوبی باعث واکنش بازیکنان، مربیان و اهالی فوتبال این قاره شده است. در تازه‌ترین اظهار نظر خوزه پکرمن سرمربی نام آشنای آرژانتینی به انتقاد از ستاره فرانسوی پرداخته و گفته:

«این حرف‌های یک فوتبالیست غمگین و کینه‌توز است. معتقدم باید با احتیاط در این مورد حرف زد. آمریکای جنوبی یک جام جهانی را همین دو سال پیش از او گرفته و طبیعی است با ما مشکل داشته باشد. امباپه فکر می‌کرد در 2022 نیز یک جام جهانی دیگر خواهد برد ولی آرژانتین نگذاشت. بازیکنان آمریکای جنوبی بسیاری به اروپا می‌روند، با رقبای اروپایی خود مبارزه می‌کنند و عملکرد بسیار خوبی دارند.

ما باید بیشتر از آمریکای جنوبی دفاع کنیم، خوشبختانه روند چهار قهرمانی متوالی اروپایی‌ها را شکستیم. حالا که این روند قطع شده، باید سطح خود را حفظ کنیم.»

پی‌نوشت: آرژانتین در حالی  فاتح قطر 2022 شد که در چهار دوره قبلی فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا قهرمان جام جهانی شده بودند و آخرین‌بار برزیل در جام جهانی 2002 به عنوان قهرمانی رسیده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *