ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

حذف در ثانیه پایانی

این فوتبال بی‌رحم…

ورزش‌مدیا: لوکا مودریج کاپیتان کهنه‌کار کرواسی در نبرد دوشنبه شبی مقابل ایتالیا لحظات تلخ و شیرینی را تجربه کرد. او ابتدا در دقیقه 54 یک....

ورزش‌مدیا: لوکا مودریج کاپیتان کهنه‌کار کرواسی در نبرد دوشنبه شبی مقابل ایتالیا لحظات تلخ و شیرینی را تجربه کرد. او ابتدا در دقیقه 54 یک ضربه پنالتی را از دست داد و سپس یک دقیقه بعد با گلزنی مقابل دوناروما به جبران مافات پرداخته و تیمش را در آستانه پیروزی قرار داد. این گل اسطوره کروات را با 38 سال و 239 روز به مسن‌ترین گلزن تاریخ یورو تبدیل کرد.

لوکیتای محبوب در دقیقه 80 زمین مسابقه را ترک کرد تا جوانترها از برتری بدست آمده محافظت کرده و تیم به مرحله حذفی راه یابد. همه چیز خوب پیش می‌رفت اگر تعویض طلایی اسپالتی در ثانیه‌های پایانی دروازه لیواکوویچ را باز نمی‌کرد. ضربه دقیق و زیبای ماتیا زاکانی آب سردی بر اندام مودریچ و پایانی بر ماجراجویی‌های یک تیم و یک ملت بود.

کاپیتان که به عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شده بود، درباره فرجام تراژیک این نبرد شگفت انگیز گفت:

« فوتبال می‌تواند بسیار بی‌رحم باشد و این چیزی است که امشب برای ما اتفاق افتاد.»

مودریچ که به حد نصاب 178 بازی ملی رسیده به خداحافظی از مستطیل سبز هم واکنش نشان داد:

«الان زمان مناسبی برای برای صحبت در مورد بازنشستگی‌ام نیست. می‌خواهم برای همیشه فوتبال بازی کنم، اما می‌دانیم که این امر غیرممکن است، يک روز باید اعلام بازنشستگی ‌کنم اما نمی‌دانم چه زمانی این کار را خواهم کرد.»

لوکیتا درباره بخت بسیار اندک صعود به دور بعد هم گفت:

«نمی‌دانم چه بگویم. می‌دانستیم که هواداران همیشه با ما هستن، متاسفیم که این نتیجه‌ای برای صعود به دور بعدی نبود. ما برای کشورمان و هواداران‌مان تلاش کردیم.»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *