ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

نبرد 3 امتیازی‌ها

اینجا همه مدعی هستند

ورزش‌مدیا: چهارشنبه شب و با برگزاری دیدارهای دور سوم گروه‌های E و F بازی‌های مرحله گروهی به فرجام می‌رسد و تیم‌های صعود کننده به یک....

ورزش‌مدیا: چهارشنبه شب و با برگزاری دیدارهای دور سوم گروه‌های E و F بازی‌های مرحله گروهی به فرجام می‌رسد و تیم‌های صعود کننده به یک هشتم‌نهایی، رقبای خود را خواهند شناخت.

در بازی‌های گروه فشرده و جالب توجه E بطور همزمان تیم‌های اسلواکی و رومانی در دویچه بانک پارک فرانکفورت (والداشتادیون) و تیم‌های بلژیک و اوکراین در مرسدس بنز آرنا اشتوتگارت به مصاف یکدیگر می‌روند.

نکته قابل تأمل این گروه اما تساوی هر چهار تیم در امتیاز 3 است. در واقع همه رقبا با یک برد و یک باخت در دو بازی گذشته، به نبرد سوم رسیده‌اند. در این میان رومانی به دلیل تفاضل گل بهتر و گل زده بیشتر در جایگاه نخست قرار دارد و بلژیک، اسلواکی و اوکراین در رتبه‌های بعدی هستند.

به این ترتیب رقابت‌های چهارشنبه شب از حساسیت و فشردگی ویژه‌ای برخوردار شده و پیش‌بینی جایگاه نهایی تیم‌ها را دشوار کرده است. البته که بلژیک با نمایش مطلوب مقابل تیم جذاب رومانی تا حدود زیادی هوادارانش را امیدوار کرده بااینحال آنها در مصاف با اوکرین مصمم و باانگیزه روبرف کار سختی پیش رو خواهند داشت. دو تیم بعد از ناکامی در روز اول، بازی‌های دوم را برده و به جام بازگشته‌اند.

در دیگر دیدار اما برنده‌های روز نخست و بازنده‌های بازی‌های دوم به مصاف یکدیگر می‌روند. تیم‌هایی که پیش از آغاز یورو2024 و در پیش‌بینی‌ها از بخت کمتری برای صعود برخوردار بودند اما دست کم در دو بازی گذشته نشان داده‌اند که هرگز کمتر از رقبا نیستند و تا آخرین لحظه به مبارزه ادامه خواهند داد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *