ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

خوش اقبالی محض

معجزه در گلزن کرشن

ورزش‌مدیا: تنها چند ثانیه تا بروز فاجعه باقی مانده بود. هیچکس دوست ندارد آن لحظات زندگی گری ساوت گیت را تجربه کند. صحبت وقتی است....

ورزش‌مدیا: تنها چند ثانیه تا بروز فاجعه باقی مانده بود. هیچکس دوست ندارد آن لحظات زندگی گری ساوت گیت را تجربه کند. صحبت وقتی است که عقربه ساعت شروع به چرخش برای پایان دادن به آخرین دقیقه وقت‌های تلف شده کرده بود. گری اما اینقدر خوش‌شانس بود که در همین مجال اندک یک اعجوبه هوس برگردان زدن بکند و با جایی نزدیک به ساق پایش توپ را به نقطه‌ای دور از دسترس دروازه‌بان بفرستد. تردیدی نیست که مربی سه شیرها بعد از وقوع معجزه گلزن کرشن بارها به تابلو ورزشگاه نگاه کرده و با ناباوری شیرین‌ترین یک ، یک همه عمرش را جشن گرفته است.

این حلاوت اما وقتی چندین برابر شد که درست یک دقیقه بعد از سوت آغاز وقت‌های اضافه کاپیتان هری ضربه نهایی را وارد کرد و در چشم بهم زدنی جای برنده و بازنده تغییر کرد. حالا دیگر هیچ چیز مهم نیست. بگذار منتقدان هرچه دلشان می‌خواهد غر بزنند و ایراد بگیرند. تا وقتی در جام باقی مانده‌ایم هر اعتراضی قابل تحمل خواهد بود.

ساوت گیت و شاگردانش نمایش دلچسبی نداشتند. آنها باز هم کم رمق و پر اشتباه بودند. باهمه این‌ حرف‌ها یک فرصت دیگر بدست آوردند. اسلواکی در لحظات آخر قربانی شد تا انگلیس به جنگ سوییس بروند. تیمی که آلمان را تا مرز شکست پیش برده و ایتالیا را نابود کرده حتما حریف دشواری است. تداوم روند ناامید کننده فعلی شانسی برای سه شیرها باقی نمی‌گذارد. سوییس شاید نام چندان بزرگی نداشته باشد، اما قطع به یقین رقیب قابل احترام و خطرناکی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *