ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::11 تیر, 1403

قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی با حضور کیا

ایران از گروه مرگ گریخت

ورزش‌مدیا: قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا انجام شد و تیم‌های صعود کننده رقبایشان را شناختند. تیم ملی ایران در گروه....

ورزش‌مدیا: قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا انجام شد و تیم‌های صعود کننده رقبایشان را شناختند.

تیم ملی ایران در گروه اول با تیم‌های : قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی هم‌گروه شد.

در گروه دوم: کره جنوبی، عراق، اردن، عمان، فلسطین و کویت قرار دارند

و در گروه سوم: ژاپن، استرالیا، عربستان، بحرین، چین و اندونزی به مصاف یکدیگر می‌روند.

در پایان رقابت‌های گروه‌های سه گانه که به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شوند، 2 تیم اول هر گروه بطور مستقیم به جام جهانی صعود خواهند کرد.

تیم‌های سوم و چهارم هر گروه اما در دو گروه سه تیمی و به شکل متمرکز و تک بازی با یکدیگر دیدار کرده و در نهایت از هر گروه یک تیم به جام جهانی خواهد رسید تا تعداد سهمیه‌های آسیا به عدد 8 برسد.

در نهایت تیم‌های دوم این دو گروه 3 تیمی بطور رفت و برگشت با یکدیگر بازی می‌کنند تا برنده آنها برای به چنگ آوردن نیم سهمیه باقی مانده به پلی‌آف بین قاره‌ای برود.

در نهایت بنظر می‌رسد گروه‌های اول و دوم تفاوت چندانی ندارند، اما گروه سوم با توجه به حضور 3 تیم قدرتمند ژاپن، استرالیا و عربستان دشوارتر خواهد بود. یکی از این 3 تیم قطعا از دور نخست صعود نکرده و کارش به مرحله دوم گروهی کشیده می‌شود.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی ایران که در حال حاضر هدایت چین را بر عهده دارد از بد اقبال‌ترین افراد حاضر در کوآلالامپور بود. او و تیمش در گروه سوم (موسوم به گروه مرگ) قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *