ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

قانون بین ما و بیرانوند حکم می‌کند

اول وجود بعدا سجود!

ورزش‌مدیا: داستان ملال آور فسخ قرارداد بیرانوند به برنامه ثابت تابستان‌های داغ نقل و انتقالات تبدیل شده و ظاهرا تا روزی که گلر پر حاشیه....

ورزش‌مدیا: داستان ملال آور فسخ قرارداد بیرانوند به برنامه ثابت تابستان‌های داغ نقل و انتقالات تبدیل شده و ظاهرا تا روزی که گلر پر حاشیه مشتری داشته باشد این سریال ادامه خواهد داشت.

حالا اما بعد از معرکه‌گیری دوباره دروازه‌بان فسخ کرده پرسپولیس، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به ویدیوی اخیر بیرانوند گفته:

«در مورد فسخ بیرانوند، قانون همه چیز را مشخص می‌کند. هیچ نقطه نامفهومی در قرارداد ایشان وجود ندارد‌. ما طبق مفاد آن قرارداد انجام دادیم و مسیرش را از مجاری قانون پیگیری می‌کنیم. اینکه شلوغ کنیم و فضای هواداری و هواداران پرشور را در التهاب برسانیم خوب نیست. مردم به حد کافی مشکلات دارند. مجاری حقوقی را باشگاه دارد طی می‌کند و هیچ نقطه یا نکته تاریکی در قرارداد یا متمم نبوده که مجالی برای جدایی او داشته باشد‌. مقامات ذی‌صلاح تعیین وضعیت یا انضباطی حتما طی روزهای آتی اعلام خواهند کرد.

ما نمی‌خواهیم با شتاب یا تحت تاثیر تصمیم‌گیری کنیم. اول وجود، بعدا سجود. اول باید ثابت کنیم که باشگاه پرسپولیس همه کارهایی که انجام داده طبق مندرجات قرارداد بوده است‌. متمم قرارداد را من نوشتم، آیا از چیزی که نوشتیم سرپیچی کردیم؟ آیا مفاد را انجام ندادیم؟ اگر من یک تبصره‌ای اضافه کردم و آن تعهد را انجام نمی‌دادم، مورد سوال قرار می‌گرفتم که چرا تعهدی را ایجاد کردی و نتوانستی پایبند باشی. گاهی برای حل مسئله، صورت مسئله را پاک می‌کنیم.

درویش درباره بند الحاقیه هم توضیح داد:

«مدیریت باشگاه تصمیم گرفت یک بندی به الحاقیه اضافه کند و اگر انجام نمی‌داد باید مورد سوال قرار می‌گرفت. وقتی از نظر مالی تحت فشار بودیم و شرمنده باقی بازیکنان بودیم، عین الحاقیه را پرداخت کردیم و مابقی‌اش را مجاری ذی‌صلاح تصمیم می‌گیرند.»

مدیرعامل سرخ‌ها درباره به خدمت گرفتن گلر جدید هم گفت:

«پرسپولیس مشکلی از بابت دروازه‌بان نخواهد داشت چون دروازه‌بان‌های بزرگ و کارآزموده‌ای هستند. آقای بیرانوند هم سال‌ها زحمت کشید اما پرسپولیس هم هیچوقت از تعهدش کوتاهی نکرد. تاخیر شاید باشد ولی اینجا هم پرسپولیس است و به اندازه اسمش بزرگ است و تیم اول آسیاست. خیلی‌ها اینجا بازی کردند و تاخیر در دریافت مطالبات‌شان داشتند اما تعهدات به آنها انجام شد و از مواهب حضور در پرسپولیس هم بهره‌مند بودند. از جانب پرسپولیس که فضای هواداری زیادی داشتند می‌توانستند درامدهای دیگری هم کسب کنند. این شانسی است که هرکس بلد بود بیشتر استفاده کرد و حق‌شان هم بود.

هیئت مدیره من را مکلف کرد که حتما دنبال جایگزین باش و در آن جهت هم حرکت می‌کنیم. رئیس هیئت مدیره روز اول گفتند که ماجرای ایشان باید در مجاری قانونی پیگیری شود و من ماموریت دارم که با جایگزین برای ایشان صحبت کنم. چندجایی صحبت کردیم و ظرف چندروز آینده اعلام می‌کنیم. چندتا گزینه هست و تصمیم می‌گیریم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *