ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::17 تیر, 1403

سیاست از ورزش مهم‌تر است

امباپه علیه افراطی‌ها!

ورزش‌مدیا: کیلیان امباپه یک‌بار دیگر در نشست خبری پیش از بازی با پزتغال در پاسخ به سوالی درباره انتخابات فرانسه ، ضمن حمایت مجدد از....

ورزش‌مدیا: کیلیان امباپه یک‌بار دیگر در نشست خبری پیش از بازی با پزتغال در پاسخ به سوالی درباره انتخابات فرانسه ، ضمن حمایت مجدد از امانوئل ماکرون و حزب متبوعش گفت:

« ساده است، ما باید رای بدهیم. نباید اجازه دهیم این افراد قدرت[ حزب راست افراطی اجتماع ملی] را در دست بگیرند. مسئله حیاتیست. اگر رای ندهیم، وضعیت کشور فاجعه خواهد بود.»

امباپه پیش‌تر با تفصیل بیشتری به موضوع انتخابات پرداخته و در این خصوص گفته بود:

«در حال حاضر، سیاست مهم‌تر از ورزش است. در یک موقعیت بی‌سابقه و مقطعی سرنوشت‌ساز برای کشورمان به سر می‌بریم. می‌دانیم که راست افراطی در آستانه رسیدن به قدرت قرار دارد. من از همه جوانان می‌خواهم که با رای خود، به وضعیت موجود پی ببرند. امیدوارم صدای من تا حد امکان اثرگذار باشد.»

در هرحال به نظر می‌رسد مارین لوپن، رهبر حزب راست‌گرای افراطی فرانسه پس از پیروزی در مرحله پیشین انتخابات و انحلال مجلس بوسیله مکرون، بیش از هر زمان دیگری به کرسی قدرت نزدیک شده است. در سالیان اخیر اروپا شاهد نفوذ و یارگیری هرچه بیشتر احزاب راست‌گرای افراطیست. موضوعی که بویژه در فرانسه به عنوان مهد انقلاب کبیر نگران کننده و البته مأیوس کننده است.

آخرین جنگ خانمانسوز جهانی دست پخت راست گرایان افراطی آلمان بود. همان‌ها که به نام حزب ناسیونال، سوسیالیست( نازی) و به رهبری آدولف هیتلر برای مدت 6 سال خاک بخش بزرگی از عالم را به توبره کشیده و ده‌ها میلیون آدم را نابود کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *