ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

اگر قرار است دوران بهانه‌جویی ادامه داشته باشد...

اسم وزیر ورزش جدید را یاد بگیرید!

ورزش‌مدیا: از جمله دلایلی که هواداران و برخی از پیشکسوتان استقلال بعد از قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در لیگ برتر مطرح می‌کردند، گرایش دولت قبلی و....

ورزش‌مدیا: از جمله دلایلی که هواداران و برخی از پیشکسوتان استقلال بعد از قهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در لیگ برتر مطرح می‌کردند، گرایش دولت قبلی و کابینه آن به خصوص وزیر ورزش وقت مسعود سلطانی‌فر به رنگ قرمز بود.

وزیری که سال ۱۴۰۰ با پایان کار دولت دوازدهم از وزارت ورزش رفت و جای خود را به حمید سجادی داد. جدایی سلطانی‌فر از وزارت ورزش مصادف با اولین قهرمانی استقلال در لیگ برتر بعد از ۹ سال شد تا آبی‌ها بیش از پیش بر این موضوع پافشاری کنند که وزارت ورزش سابق علاقمند به تکرار قهرمانی‌های پرسپولیس در فوتبال ایران بود.

جالب آنکه پرسپولیس در آن فصل در سوپرجام و جام حذفی نیز ناکام بود تا بعد از ۴ سال هیچ جامی به ویترین این تیم اضافه نشود. پرسپولیسی‌ها اما در واکنش به قهرمانی استقلال در لیگ اشاره‌ای به استقلالی بودن وزیر جدید وزارت ورزش نکردند و ترجیح دادند برای جبران این ناکامی زودتر از سایر تیم‌ها برای فصل پیش‌رو استارت بزنند.

در پایان فصل بیست و دوم، پرسپولیس با شکست دادن استقلال در لیگ و جام حذفی برای سومین بار در فوتبال ایران دبل کرد تا سوپرجام هم بدون دردسر به این تیم برسد. این اولین دستاورد پرسپولیس در دولت سیزدهم به حساب می‌آمد.

پیش از شروع لیگ امسال، دوران حمید سجادی در وزارت ورزش نیز به پایان رسید و کیومرث هاشمی جایگزین او شد.پرسپولیس فصل بیست‌وسوم را هم با قهرمانی لیگ به پایان رساند تا شمار جام‌های این تیم در دولت سیزدهم به عدد ۴ برسد.

حالا باید این سوال را از پیشکسوتان و هواداران آبی که معتقد به پرسپولیسی بودن مسعود سلطانی‌فر بودند پرسید که آیا دو وزیر جدید نیز علاقه‌مند به رنگ سرخ هستند؟ اگر اینطور است و هنوز ترجیح می‌دهید به جای کار کردن و ضعف ایرادات توپ را توی زمین چنین مسایلی بیندازید، پس بی‌زحمت منتظر معرفی وزیر ورزش دولت جدید باشید و فورا اسمش را یاد بگیرید؛ چرا که با این مدل رفتاری، ناکامی‌ها تکرار خواهد شد و لازم است یک قربانی تازه پیدا شود!

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *