ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::15 تیر, 1403

بعدا می‌فهمیم چه کرده‌ایم

استفاده از var را بلد نیستیم

ورزش‌مدیا: ویلی سانیول و شاگردانش در تیم ملی گرجستان باوجود نبردی شجاعانه مقابل اسپانیا با نتیجه 1-4 شکست خورده و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.....

ورزش‌مدیا: ویلی سانیول و شاگردانش در تیم ملی گرجستان باوجود نبردی شجاعانه مقابل اسپانیا با نتیجه 1-4 شکست خورده و از دور رقابت‌ها کنار رفتند. آنها در دقیقه 18 حریف را غافلگیر کرده بیش از 20 دقیقه با نتیجه یک بر صفر از ستاره‌های لاروخا پیش بودند. بااین‌حال توان گرجی‌ها بیش از این نبود و آنها با سری بالا جام را ترک خواهند کرد.

سرمربی فرانسوی اما از روند بازی و بویژه قضاوت آن راضی نبود. ویلی در پایان این نبرد دشوار گفت:

«ما به آنچه به دست آوردیم بسیار افتخار می‌کنیم. صحبت کردن در مورد گل اول اسپانیا سخت است، اگرچه از نظر من به وضوح آفساید بود. ما مشابه این صحنه را در بازی هلند و فرانسه دیدیم. VAR یک پیشرفت فوق‌العاده است، اما ما نمی‌دانیم چگونه از آن به درستی استفاده کنیم. تصمیمات همیشه توسط همان افراد گرفته می‌شود که شاید 10 صفحه نمایش دارند. دیگر کسی چیزی نمی‌فهمد.ما امروز ناامید نیستیم، اما به دلیل باخت احساس ناراحتی می‌کنیم که طبیعیست. مطمئنم چند روز دیگر با درک بهتر عملکرد خود، شادی به سرعت باز خواهد گشت.»

سانیول درباره برنامه آینده‌اش هم گفت:

« صحبت کردن در مورد جام جهانی 2026 خیلی زود است. حالا باید فکر کنیم و وقتی پای گفت‌وگو نشستیم، در مورد عملکردمان در یورو 2024 بسیار خوشحال خواهیم شد. پیشرفت تیم بسیار خوب بوده و من به این عملکرد افتخار می‌کنم. ما به پایان یک سفر رسیده‌ایم، اما مطمئن هستم که ماجراجویی بعدی نیز بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *