ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::12 تیر, 1403

مغرورها رستگار نمی‌شوند

از گرجی‌ها بترسید

ورزش‌مدیا: در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 تیم‌های ملی اسپانیا و گرجستان در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. نبرد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی....

ورزش‌مدیا: در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 تیم‌های ملی اسپانیا و گرجستان در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. نبرد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در برابر  غیر منتظره‌ترین مجموعه حاضر در یک‌هشتم نهایی.

شاگردان دلا فوئنته با 9 امتیاز کامل به مرحله حذفی رسیده و از این حیث بی‌مانند هستند. موضوعی که می‌تواند آنها را درگیر اعتماد به نفسی آمیخته به غرور کرده و از پا درآورد. البته که مقایسه نفرات دو تیم رآی به برتری قاطع ماتادورها می‌دهد حتی اگر گلر گرجی‌ها ستاره هموطنش  خویچا کواراتسخلیا را بهتر از همه ملی‌پوشان اسپانیایی معرفی کرده باشد.

اسپانیا همین یک‌سال پیش گرجستان را با نتیجه تحقیرآمیز 1-7 مغلوب کرد. نبرد یکشنبه شب اما داستانی یکسره متفاوت دارد. اگر لاروخا در باد آن برد پر گل بخوابد و رقیب را دست کم بگیرد بزرگترین هدیه را به سانیول و شاگردانش داده است. مرد فرانسوی امیدوار است خودش و تیمش دست کم گرفته شوند.موضوعی که شاید یکی از معدود مسیرهای نجات و رستگاری گرجستان باشد. گرجی‌ها در سایه غرور و نخوت اسپانیایی‌ها می‌توانند آنها را غافلگیر کنند.

در هرحال کم نیستند کسانی که خیال می‌کنند گرجستان صعودش را مدیون ترکیب دگرگون شده پرتغال است. این انگاره هم می‌تواند به انگیزه‌ای مضاعف برای اثبات شایستگی سانیول و پسرانش تبدیل شود. آنها باید اثبات کنند که بردشان مقابل پرتغال به هیچ چیز جز سزاواری خودشان مربوط نمی‌شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *