ورزش مدیا ورزش مدیا
پایگاه اطلاع رسانی ورزش رسانه
ورزش مدیا

امروز ::11 تیر, 1403

چبزی برای از دست دادن نداریم

از ما باید ترسید!

ورزش‌مدیا: ویلی سانیول و شاگردانش در تیم ملی گرجستان تا همین‌جا و با صعود به جمع شانزده تیم حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی کاری کرده‌اند....

ورزش‌مدیا: ویلی سانیول و شاگردانش در تیم ملی گرجستان تا همین‌جا و با صعود به جمع شانزده تیم حاضر در مرحله یک‌هشتم نهایی کاری کرده‌اند کارستان. احتمالا خوش‌بین‌ترین هواداران آنها هم تصور نمی‌کردند ماجراجویی‌شان آنقدر ادامه یابد که روزی، روزگاری خواب غلبه بر ماتادورها و صعود به یک چهارم نهایی را ببینند. فوتبال اما همان‌قدر که بی‌رحم و غیر عادلانه است، یک وقت‌هایی سخاوتمند و بخشنده می‌شود. فقط خوشا به حال ملت‌هایی که صرفا برای سرگرمی و افزایش اتحاد ملی و نه به قصد فراموش کردن مشکلات لاینحل و غول آسای زندگی به تماشای این پدیده سحر آمیز چشم دوخته‌اند. بگذریم…

مرد فرانسوی جشن صعود را فراموش کرده و همراه با بازیکنانش به تقابل آبرومندانه در مصاف با ستاره‌های پر تعداد اسپانیا می‌اندیشد. سانیول با اشاره به این نبرد قریب الوقوع می‌گوید ما چیزی جز انگیزه فراوان نداریم و همه تیم‌ها از مواجه شدن با چنین مجموعه‌ای هراس دارند:

«ما قبلاً چهار بار با اسپانیا بازی کرده‌ایم و در همه بازی‌ها شکست خورده‌ایم. این بخش بزرگی از مشکل ذهنی ما محسوب می‌شود، چون یک دیوار بلند جلوی ما ظاهر خواهد شد. از ابتدای یورو ما چیزی برای از دست دادن نداشتیم. جانانه مبارزه کردیم و مطمئنم هیچ تیمی دوست ندارد برابر ما قرار بگیرد.

ما هنوز خسته هستیم و تا روز یکشنبه دو روز کمتر از اسپانیایی‌ها ریکاوری کنیم،ما اما گرجستانیم و ثابت کرده‌ایم که از هیچ تیمی حتی اسپانیا نمی‌ترسیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *